مستر کارت فعالیت در ایران را تکذیب کرد

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
موسسه مالی بین المللی مستر کارت با انتشار بیانیه‌ای رسما همکاری با موسسات ایرانی برای فعالیت در کشورمان را تکذیب کرد. این بیانیه پس از آن منتشر شد که اخباری مبنی بر حضور این سرویس در ایران مطرح شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از انتشار اخباری در مور حضور مستر کارت در ایران و سرویس دهی در داخل کشور، این کمپانی آمریکایی رسما با انتشار بیانیه‌ای حضور در ایران را تکذیب کرد. سث اِیسن، سخنگوی مستر کارت امروز اعلام کرد که شرکت مطبوعش فعالیتی را در کشورمان ندارد. وی در این خصوص گفت:

مستر کارت تا زمانی که تحریم‌های آمریکا برای فعالیت‌ کمپانی‌های آمریکایی از میان برداشته نشود، فعالیتی در این کشور نخواهد شد.

محمد واعظی، وزیر ارتباطات کشورمان در سخنانی اعلام کرده بود که شرکت پست ایران قراردادی را با یک کمپانی غربی به امضا رسانده که سرویس مستر کارت را به ایران خواهد آورد. وزیر ارتباطات اعلام کرده که بود که شرکت پست توافقی را با ویژن کارت ایرانیان نهایی کرده که مستر کارت را به ایران خواهد آورد تا مشکل کاربران ایرانی برای مبادلات پولی بین المللی حل شود.

اواخر سال گذشته‌ی شمسی نیز اعلام شد که بانک مرکزی ایران در حال انجام مذاکراتی با ویزا و مسترکارت است تا این کمپانی‌ها در کشورمان سرویس دهی کنند.

از جمله‌ی کمپانی‌هایی که خبر توافق آن در زومیت نیز منتشر شد مربوط به کمپانی ترکیه‌ای iyzico است که هدف از آن برقراری ارتباط ۲۳۰ میلیون کارت بانکی صادر شده در ایران برای ارتباط با شبکه‌ی بانکی بین المللی بود. این شرکت ترکیه‌ای اتصال به شبکه‌ی سوئیفت را نقطه‌ی آغاز فعالیت خود خوانده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات