ب ام و سری 8 سال ۲۰۲۰ عرضه می شود

سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس برخی گزارش‌ها، ب‌ام‌و تا سال ۲۰۲۰ مدل کوپه‌ی سری ۸ را به بازار عرضه می‌کند. احتمال دارد که این مدل جایگزین سری ۶ گرن گوپه این شرکت شود. در ادامه‌ی خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با توجه به تصمیم ب‌ام‌و برای تولید خودرویی برای رقابت با مرسدس‌بنز کلاس S کوپه و کابریولت، زمزمه‌هایی از تولید دوباره‌ی سری ۸ توسط این خودروساز مونیخی به گوش می‌رسد.

براساس گزارش وب‌سایت BMW blog این مدل با کد اتاق G14 و G15 و به عنوان جایگزین سری ۶ کوپه و کانورتیبل به تولید خواهد رسید. زمان ورود به بازار این مدل، اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ تعیین شده است.

ب‌ام‌و سری ۸ از ساختار CLAR استفاده خواهد کرد که قابلیت‌های آن به این خودرو اجازه می‌دهد که با مرسدس‌بنز کلاس اِس به خوبی رقابت کند. قوی‌ترین نسخه‌ی این خودرو از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی به حجم ۴ لیتر و مجهز به دو توربوشارژر استفاده خواهد کرد که می‌تواند قدرت ۶۵۰ اسب بخار را تولید کند. پیشرانه‌ی کوچک‌تر دیگری نیز برای این خودرو قابل سفارش است که از نوع ۶ سیلندر خطی با ۳ لیتر حجم است و می‌تواند ۴۵۰ اسب بخار نیرو تولید کند. مدل کم مصرف هیبرید پلاگین این خودرو نیز با پیشرانه‌های ۴ و ۶ سیلندر بنزینی قابل سفارش خواهد بود.

از آنجایی‌ که قرار است این خودرو با مرسدس‌بنز به رقابت بپردازد، انتظار می‌رود که به امکانات رفاهی زیادی نیز مجهز باشد. این خودرو به تمامی تکنولوژی‌ها و امکاناتی که در سری ۷ فعلی قرار دارد مجهز خواهد شد؛ ضمن اینکه انتظار می‌رود شاسی انعطاف‌پذیرتر و اسپرتی نیز به همراه حالت‌های مختلف پیشرانه و سیستم تعلیق داشته باشد تا بتواند در هر شرایطی بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

بی ام و
بی ام و
بی ام و
بی ام و
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات