ساخت کیف پول چرمی مجهز به بلوتوث و ردیاب GPS

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کیف پول چرمی جدیدی توسط یک شرکت مد پاکستانی معرفی شده که امکانات جالبی دارد. این کیف پول مجهز به بلوتوث است و مکان خود را برای صاحبش ارسال می‌کند. این کیف پول مجهز به باتری بزرگی است و به عنوان پاوربانک نیز استفاده می‌شود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گجت‌ها به سرعت و در انواع گوناگون در حال فراگیر شدن هستند و بخش مهمی از زندگی کاربران امروزی را تشکیل می‌دهند. شرکت‌های مختلف نیز تلاش می‌کنند تا با استفاده از تکنولوژی‌های روز در وسایل مختلف، آنها را به گجت‌هایی مفید و کاربردی تبدیل کنند. یک شرکت پاکستانی به تازگی یک کیف پول چرمی طراحی کرده که به زودی به همراه دیگر محصولاتش در کیک‌استارتر معرفی خواهد شد. این کیف پول مجهز به بلوتوث و ردیاب است.

وسایلی که شرکت RockDove طراحی کرده، شامل موارد مختلفی مانند جاکلیدی، چمدان، کیف پول و دیگر وسایل روزمره هستند. وسایل طراحی شده توسط این شرکت، همگی از چرم گیاهی ساخته می‌شوند و علاوه بر طراحی زیبا، مجهز به بک کیت الکترونیکی نیز هستند که قابلیت ردیابی وسایل را به کاربران آنها می‌دهد.

Ammar Jangbarwala یکی از بنیانگذاران شرکت RockDove درباره‌ی محصولاتشان می‌گوید: "من در اغلب اوقات کیف پول و کلیدهایم را گم می‌کنم و به این راه حل فکر می‌کردم که بهتر بود می‌توانستم آنها را بوسیله‌ی گوشی تلفن همراهم ردیابی کنم. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم دسته‌ای از محصولات چرمی تولید کنیم که قابل ردیابی هستند. ما در تولید این محصولات از بهترین مواد استفاده کردیم تا علاوه بر حفظ زیبایی، محصولاتی مقاوم و دوست‌دار محیط زیست تولید کرده باشیم."

کیت جانمایی شده در این محصولات، علاوه بر قابلیت ردیابی، قابلیت هشدار را نیز به وسایل اضافه می‌کند و به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که در صورت دور شدن تا فاصله‌ای خاص از کاربر، زنگ هشدار آن به صدا در بیاید. حتی اگر کیف پول کاربر از محدوده‌ی ۱۰۰ متری پشتیبانی بلوتوث نیز خارج شود، قابلیتی با نام Growd GPS در کیت الکترونیکی گنجانده شده که قابلیت پیدا کردن آن را به کاربر می‌دهد. یک شارژر وایرلس نیز برای این کیف پول طراحی شده و علاوه بر آن، به همراه این کیف پاوربانک ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز ارائه می‌شود تا علاوه بر شارژ کردن کیف سایر لوازم الکتریکی خود را نیز شارژ کنید.

Jangbarwala در ادامه‌ی توضیحاتش در مورد خط تولید جدید کمپانی می‌گوید: "ما افتخار می‌کنیم که ۶۰ درصد از قطعات الکترونیکی مورد استفاده در این محصولات، از قطعات بازیافت شده هستند و ما تلاش زیادی کرده‌ایم تا گامی در جهت کاهش تولید زباله‌های الکترونیکی انجام دهیم."

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات