تصاویر کاملی از گوشی اچ تی سی دیزایر 10 پرو فاش شد

شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی قصد دارد تا پایان سال جاری دو گوشی جدید از سری دیزایر به نام‌های دیزایر 10 پرو و دیزایر 10 لایف‌استایل را روانه بازار کند. این دو گوشی را باید نمونه‌های پایین و میان‌رده از پرچمدار سال ۲۰۱۶ این کمپانی تایوانی، یعنی اچ‌تی‌سی 10 بدانیم. امروز تصویر کاملی از دیزایر 10 پرو فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی پیشتر نیز اقدام به تولید گوشی‌های سری دیزایر با الهام از پرچمداران خود کرده بود تا افرادی که توانایی خرید گوشی‌های رده‌بالای این کمپانی را ندارند، بتوانند محصولی نزدیک به آنها را از سری دیزایر خریداری کنند. براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، اچ‌تی‌سی تا پایان سال جاری میلادی از دو گوشی Desire 10 Lifestyle و Desire 10 Pro رونمایی کند. امروز تصویر کاملی از گوشی دیزایر 10 پرو توسط افشاگر معروف Evleaks@ منتشر شده است.

تصاویر جدید منتشر شده در واقع رندرهای رسانه‌ای از دو نسخه‌ی سیاه و سفید دیزایر 10 پرو است که از نظر ظاهری با اچ‌تی‌سی 10 تفاوت‌هایی دارد ولی دوربین آن همانند پرچمدار اچ‌تی‌سی، برخلاف قسمت وسط در گوشه‌ی سمت چپ پشت دستگاه قرار دارد. در این تصاویر می‌توانید دکمه‌های لمسی اندروید را مشاهده کنید که براین اساس به نظر می‌رسد از حسگر اثر انگشت در قسمت جلوی گوشی خبری نیست. اسکنر اثر انگشت اچ‌تی‌سی دیزار 10 پرو در پشت آن تعبیه شده است و کلیدهای فیزیکی تنظیم صدا در قسمت راست و شیار سیم کارت در قسمت چپ گوشی قرار دارند. با اینکه هنوز از مشخصات این گوشی اطلاعات دقیقی در دست نیست، ولی گفته می‌شود دیزایر 10 پرو از شیار کارت حافظه‌ی خارجی نیز پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود گوشی‌های جدید اچ‌تی‌سی در بخش دوربین نیز حرف‌هایی برای گفتن خواهند داشت، ولی شاید نتوانند عملکردی همچون موتو زد و موتو زد فورس ارائه دهند. در قسمت زیر دوربین می‌توان فلاش LED دوگانه و بخش سیاه‌رنگی را مشاهده کرد که برای فوکوس خودکار لیزری و فوکوس خودکار تشخیص فاز تعبیه شده است. با توجه به تصاویر منتشر شده و گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی مشخصات دو گوشی جدید اچ‌تی‌سی از سری دیزایر، شاید بتوان آنها را جایگزینی برای گوشی One A9 بدانیم که سال گذشته معرفی شد.

قرار است هر دو گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 10 پرو و دیزایر 10 لایف‌استایل در ماه سپتامبر معرفی و عرضه شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات