گوشی جدید ZTE در TENAA رویت شد

شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد شرکت ZTE باوجود عرضه‌ی گوشی‌های موفق اکسون ۷ و زدمکس پرو، درصدد معرفی گوشی جدید دیگری است. اطلاعات این گوشی در وب‌سایت TENNA منتشر شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت ZTE با عرضه‌ی پرچمدار خود، Axon 7 و گوشی ۹۹ دلاری Zmax Pro سال موفقی را سپری می‌کند. اما به نظر می‌رسد که این شرکت در صدد عرضه‌ی محصول دیگری نیز است. این گوشی با نام ZTE BV0730 در وب‌سایت TENNA رویت شده است. شایعات حکایت از آن دارند که گوشی یاد شده، Voyage 5 جدید خواهد بود.

بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت TENNA‌منتشر شده است، شاهد عرضه‌ی گوشی هوشمندی با نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی با بدنه‌ی فلزی خواهیم بود. زدتی‌ایی این گوشی‌ را به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی MT6750 مجهز کرده است که پیش از این نیز در گوشی Blade A2 به کار گرفته شده بود. حافظه‌ی رم دستگاه ۳ گیگابایت بوده و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت خواهد بود. دوربین‌ اصلی و سلفی گوشی به ترتیب ۱۳ و ۸ مگاپیکسل در نظر گرفته شده و به صورت پیش‌فرض با اندروید ۶.۰ مارشمالو عرضه خواهد شد. کلید کنترل صدا و پاور در سمت راست دستگاه قرار گرفته و شکاف سیم‌کارت در سمت چپ قرار دارد. زد‌‌تی‌ایی مطابق معمول حسگر اثر انگشت را در پشت گوشی قرار داده و فلش LED نیز در زیر دوربین قابل رویت است.

اما ZTE BV0730 از یک قابلیت منحصر به فرد بهره می‌برد. ابعاد گوشی ۱۵۵ در ۷۶.۲ در ۹.۸ میلی‌متر است. دلیل ضخامت نسبتا زیاد این گوشی، باتری بسیار بزرگ آن است. زد‌تی‌ایی برای این گوشی باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته است. این نخستین گوشی هوشمند ZTE است که با چنین باتری بزرگی عرضه خواهد شد. حتی ظرفیت باتری گوشی Zmax Pro که از نمایشگر ۶ اینچی فول‌ اچ‌دی بهره می‌برد، ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص برچسب قیمتی و تاریخ عرضه‌ی گوشی در دست نیست، اما انتظار می‌رود که زد‌تی‌ایی این گوشی را با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه کند. در پایان می‌توانید تصاویر گوشی یاد شده را مشاهده کنید:

ZTE BV0730
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات