سوبارو تا سال ۲۰۲۱ از خودروی تمام برقی خود رونمایی می‌ کند

شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت خودروسازی سوبارو در نظر دارد تا سال ۲۰۲۱ از یک خودروی کراس اوور تمام الکتریکی رونمایی کند تا از حرکت سریع‌ صنعت خودروسازی به تولید محصولات الکتریکی، عقب نماند. در ادامه‌ی خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اخبار رسیده از توکیو حاکی از این است که با سخت گیرانه شدن قوانین زیست‌ محیطی ایالات متحده، شرکت سوبارو نیز قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ از یک خودروی کراس اوور چهارچرخ محرک تمام الکتریکی رونمایی کند.

روزنامه‌ی ژاپنی Nikkan Kogyo Shimbun به نقل از یک منبع ناشناس اعلام کرده که هدف این کمپانی ارائه‌ی خودرویی با سایز متوسط بر اساس مدل فارستر یا اوت‌بک است.

انتظار می‌رود که این مدل بر روی پلت‌فرم جدید جهانی سوبارو ساخته شود که صنایع سنگین فوجی در اوایل امسال از آن رونمایی کرد. قرار است این پلت‌‌فرم در مدل‌های بهینه‌سازی شده‌ی سوبارو استفاده شود که اولین آن‌ها نسل جدید خودروی کوچک ایمپرزا است که امسال از آن رونمایی شد.

ماساتوسیتو سخنگوی صنایع سنگین فوجی گفته است که این شرکت تصمیمی درباره‌ی معرفی خودروی چهارچرخ متحرک الکتریکی نگرفته است. وی در این باره افزود: «ما در حال حاضر تصمیمی در خصوص یک مدل خاص نگرفته‌ایم. اما اگر سوبارو چنین خودرویی را معرفی کند، این مدل به احتمال زیاد از پلت‌فرم جدید استفاده خواهد کرد و هدف آن بازار آمریکای شمالی خواهد بود.»

قرار بر این است پلت‌فرم جدید با نام Subaro Global Platform پیشرفت‌های زیادی را برای این برند در پی داشته باشد. طراحی این پلت‌فرم به گونه‌ای صورت پذیرفته که توان سازگاری با سیستم مولد نیروی بنزینی، هیبریدی، هیبرید پلاگین و تمام برقی را داشته باشد.

با ورود کراس‌اوورهای جدید به خط تولید، سوبارو در تلاش برای سازگاری بیشتر با قوانین سخت‌گیرانه‌ی آمریکا (بزرگترین بازار این شرکت) به کمک کاهش مصرف سوخت خواهد بود.

سوبارو پیش از این از برنامه‌های خود برای معرفی اولین خودروی plug-in هیبرید برای بازار آمریکا اطلاعاتی منتشر کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات