سامسونگ کنفرانس خود در جریان IFA 2016 را 11 شهریور ماه برگزار می کند

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
نزدیک شدن شهریورماه آغاز نمایشگاه دیگری را در حوزه‌ی فناوری و مخصوصا گجت‌های هوشمند نوید می‌دهد. با نزدیک شدن به زمان برگزاری ایفا ۲۰۱۶ در آلمان، سامسونگ دعوتنامه‌ی خود برای برگزاری این مراسم را ارسال کرد. اول سپتامبر یا ۱۱ شهریور ماه سال جاری را باید زمان برگزاری کنفرانس سامسونگ در جریان ایفا ۲۰۱۶ بدانیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همچون همیشه در شهریور ماه سال جاری میلادی نیز شاهد برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ در کشور آلمان خواهیم بود. ایفا ۲۰۱۶ را باید از جمله‌ی یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های سالانه‌ی فناوری خواند که طی آن کمپانی‌های پیشرو شماری از محصولات جدید خود نظیر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند را در کنار سایر گجت‌ها رونمایی می‌کنند. سامسونگ نیز همچون همیشه با دست پر در این نمایشگاه حاضر می شود. این کمپانی کره‌ای از سال گذشته سنت رونمایی از نسل جدید گلکسی نوت را در آیفا کنار گذاشته است، بطوریکه چندی پیش گلکسی نوت ۷ در نیویورک رونمایی شده و عرضه‌ی جهانی آن نیز پیش از آیفا آغاز می‌شود. با این وجود سامسونگ دعوتنامه‌ی مراسم خود را برای اول سپتامبر سال جاری میلادی را ارسال کرده است. پیش از سامسونگ، کمپانی سونی دعوتنامه‌ی مراسم خود را ارسال کرده بود.

براساس اطلاعات ارائه شده کنفرانس سامسونگ تنها یک ساعت به طول خواهد انجامید که نشان از کوتاه بودن سخنان کره‌ای‌ها دارد. گمانه‌زنی‌ها نشان از این دارد که سامسونگ در جریان مراسم خود از ساعت هوشمند گیر اس ۳ خود رونمایی می‌کند. سال پیش شاهد رونمایی از گیر اس ۲ در جریان این نمایشگاه بودیم. اخیرا نیز شایعاتی مطرح شده که نشان از رونمایی این ساعت هوشمند در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ دارد.

سال پیش گیر اس ۲ در ایفا ۲۰۱۶ رونمایی شده و لقب یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند سال گذشته را یدک کشید. سامسونگ امکان استفاده از ساعت هوشمند تایزنی خود را با سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز فراهم آورده که حداقل در کشورمان این موضوع بصورت محدود قابل استفاده است. باید دید که آیا در اول سپتامبر یا ۱۱ شهریور ماه شاهد رونمایی از گیر اس ۳ خواهیم بود یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات