گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس پیش نمایش اندروید 7 را دریافت می کند

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس سونی یکی از قوی‌ترین محصولات این شرکت در سری X است. سونی مدتی پیش برنامه‌ای را تحت عنوان Xperia Beta Program برای پیش‌نمایش اندروید ۶.۰ برای کاربرانش اجرا کرد. خبرهای جدید حاکی از آن است که این شرکت برای اندروید ۷.۰ نیز چنین تصمیمی دارد و پیش‌نمایش آن را برای Xperia X Performance ارائه می‌کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سونی پیش از این برنامه‌ای را تحت عنوان Xperia Beta Program اجرا کرده بود که پیش‌نمایش اندروید ۶.۰ مارشمالو را برای کاربران عرضه می‌کرد. این شرکت به تازگی همین برنامه را برای اندروید ۷.۰ معرفی کرده است. برنامه‌ی جدید به صاحبان گوشی Xperia X Performance امکان دریافت نسخه‌ی آزمایشی و پیش‌نمایش اندروید ۷.۰ نوقا را می‌دهد.

از آنجایی که این برنامه حالت بتا و آزمایشی دارد، نمی‌توان انتظار قدرت بالایی از سیستم‌عامل ارائه شده داشت. علاوه بر آن، به نظر نمی‌رسد کاربر بتواند از تمامی قابلیت‌های اندروید، استفاده کند و حتی ممکن است گوشی آنها دچار مشکلاتی در عملکرد نیز بشود. سونی اعلام کرده که این برنامه علاوه بر ارائه‌ی نسخه‌ی آزمایشی و پیش‌نمایش اندروید نوقا برای کاربران اکسپریا ایکس پرفورمنس، کانالی ارتباطی نیز بین آنها و توسعه‌دهندگان ایجاد می‌کند. به بیان دیگر سونی نیاز دارد تا کاربران مشکلات سیستم‌عامل را به توسعه‌دهندگان گزارش دهند تا نسخه‌ی نهایی عرضه شده عاری از هرگونه ایرادی باشد.

xperia beta program

این طور که به نظر می‌رسد این برنامه فعلا فقط برای کاربران گوشی اکسپریا X Performance که بهترین گوشی سونی در خانواده‌ی X است ارائه خواهد شد و خبری از عرضه‌ی آن برای دیگر محصولات این شرکت منتشر نشده است. برنامه‌ی بتای اندروید ۶.۰ سونی نیز تنها برای گوشی‌های محدودی مانند اکسپریا زد ۳ و اکسپریا زد ۳ کامپکت عرضه شده بود. خبر دیگر این است که این برنامه در حال حاضر تنها در برخی کشورهای اروپایی اجرا خواهد شد و دیگر کاربران مانند کاربران آمریکایی قابلیت اجرای آن را نخواهند داشت. از طرف دیگر تعداد کاربرانی که می‌توانند در این برنامه شرکت کنند نیز محدود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات