گلکسی نوت 7 در دو یا سه ماه آینده به اندروید 7 نوقا آپدیت خواهد شد

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نهایتا پس از ماه‌ها شایعه، چندی پیش سامسونگ نسل جدید گلکسی نوت را معرفی کرد. حال گزارش شده که این فبلت تا ۲ یا ۳ ماه آینده، بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا را دریافت خواهد کرد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در حالی که شرکت ال‌جی قصد دارد با معرفی اولین گوشی‌هوشمند جهان که از سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا بهره می‌برد، به رقابت با سامسونگ بپردازد، اما مثل همیشه کمپانی کره‌ای ساموسنگ نیز نسخه‌های جدید سیستم‌عامل موبایلی گوگل را برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند خود عرضه می‌کند. یکی از این محصولات، گلکسی نوت ۷ خواهد بود که به تازگی معرفی شده و از مدتی قبل پیش‌خرید آن آغاز شده است. بنا به اخبار و گزارش‌ها گفته شده که این فبلت از ۱۹ آگوست (۲۹ مرداد) به دست مشتریان خواهد رسید و به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو را اجرا خواهد کرد.

بر اساس اعلام Korea Times، سامسونگ این موضوع را تایید کرده که طی دو یا سه ماه آینده، گلکسی نوت ۷ قرار است به اندروید ۷.۰ نوقا بروزرسانی شود. با توجه به همین نکته، اگر شما هم از خریداران گلکسی نوت ۷ باشید، می‌توانید طعم اندروید نوقا را در ماه اکتبر یا نوامبر در این فبلت دوست داشتنی بچشید. بر اساس گزارش‌‌ها، آقای Koh Dong-jin که ریاست بخش موبایل سامسونگ را به عهده دارد، در این رابطه اینگونه بیان داشته: «ما می‌خواهیم یک پلتفرم بدون مشکل، کامل و پایدار را برای کاربران خود آماده سازیم و به همین دلیل است که یپش‌ از عرضه هرگونه بروزرسانی برای سیستم‌عامل دستگاه‌ها، قصد داریم به اندازه کافی تست‌‌های آزمایشی را بر روی این برزورسانی‌ها انجام دهیم.»

Korea Times همچنین گزارشی که پیش از این منتشر شده بود را تکرار کرده است. سامسونگ قصد دارد تا مدل دیگری از گلکسی نوت ۷ را با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی عرضه کند که البته احتمالا این مدل فقط در کشور چین عرضه خواهد شد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ هنوز آماده عرضه گوشی‌های هوشمند با نمایشگر تاشو نیست.

تا زمانی که محصول جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ در دسترس افراد قرار گیرد، می‌توانید با مراجعه به صفحه گلکسی نوت 7 اطلاعات کاملی از این گوشی بدست آوردید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات