ابزار Game Launcher برای گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 نیز منتشر می شود

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ با معرفی گوشی گلکسی اس‌ 7 از دو ویژگی Game Launcher و Game Tools رونمایی کرد. این ویژگی‌ها تا کنون منحصر به گلکسی اس ‌۷ بوده است اما سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که این ویژگی را برای گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 نیز ارائه خواهد کرد.
تبلیغات

اگر شما گوشی گلکسی نوت ۵ یا گلکسی اس ۶ دارید و از ویژگی‌های جدید گلکسی اس‌ ۷ بی‌بهره هستید، بهتر است بدانید که سامسونگ به تازگی ویژگی‌هایی را که مختص گلکسی اس ‌۷ و گلکسی اس ۷ اج  بود را برای گوشی‌های گلکسی اس‌ ۶ و گلکسی نوت ۵ ارائه خواهد کرد. این دو ویژگی جدید  Game Launcher و Game Tools هستند که در گذشته مخصوص گلکسی اس‌ ۷ بودند.

دو ویژگی Game Launcher و Game Tools در زمان معرفی گلکسی اس ‌۷ ارائه شدند تا تجربه بازی بهتری را به همراه داشته باشند. سراغ اولین ویژگی می‌رویم، گیم لانچر یک لانچر است که تمام برنامه‌های نصب‌شده بر روی تلفن‌همراه را در یک محل قرار می‌دهد،  یعنی کاری مشابه دیگر برنامه‌های لانچر انجام می‌دهد. این ویژگی با قرار دادن تمام بازی‌ها در یک مکان به شما کمک می‌کند که برنامه مورد علاقه خود را خیلی سریع بیابید. بنابراین شما نیاز ندارید که منوی برنامه‌ها را چندین بار به جلو یا عقب ببرید تا برنامه مورد نظر خود را بیابید. شما به راحتی گیم‌لانچر را اجرا کرده و برنامه مورد نظر خود را خیلی سریع پیدا می‌کنید.

گلکسی نوت ۵

ویژگی دیگر، گیم‌ تولز تلاش می‌کند که تجربه درون بازی را بهبود بخشد. این ویژگی گزینه‌هایی جالبی را به شما ارائه می‌دهد. گزینه‌هایی مانند قابلیت ضبط بازی، شما می‌توانید این فیلم را با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا به طور مستقیم آن را بر روی یوتیوب بارگزاری کنید. گیم تولز یک ویژگی دیگر دارد که می‌توان با آن دکمه خازنی گوشی را غیر‌فعال کرد، این گزینه باعث می‌شود که کاربر در حین بازی به طور ناگهانی و با یک تماس ناخواسته دست از بازی بیرون نرود. کاربران می‌توانند اعلان‌ها را در حین بازی غیرفعال کنند تا تمرکز بیشتری بر روی بازی داشته باشند. اگرچه بیشتر این ویژگی‌ها بر روی اپلیکیشن‌های غیررسمی قابل دستیابی است اما این‌که تمام این ویژگی‌ها را در یک برنامه داشته باشیم، بسیار عالی است.

انتظار می‌رود که این برنامه‌ها با یک به‌روزرسانی قابلیت‌ها و کاربرد بیشتری داشته باشند. مثلا امکان چیدن دستی برنامه‌ها در گیم‌لانچر بنا به خواست و میل کاربر یا امکان به اشتراک‌گذاری راحت‌تر ویدئو‌های ضبط‌شده بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی.  

اگر شما مالک گوشی گلکسی‌ اس ۶ یا گلکسی نوت ۵ هستید و می‌خواهید که این ویژگی‌های جدید را امتحان کنید، لازم است که به فروشگاه اختصاصی سامسونگ یعنی گلکسی استور بروید. توجه داشته باشید که شما تنها نیاز دارید که اپلیکیشن گیم لانچر را دانلود کرده و سپس گیم‌تولز را مستقیما درون همین برنامه دانلود کنید. بعد از نصب این برنامه‌ها، جهت اجرای صحیح  لازم است که یک‌بار تلفن‌همراه خود را ریستارت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات