گوشی موتورولا موتو ایکس 2016 مجهز به پردازنده Helio P10 در چین تایید شد

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
به تازگی سندی از چین بدست آمده که گفته می‌شود اطلاعات آن مربوط به گوشی‌هوشمند موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۶ است. بر اساس از اطلاعات گفته می‌شود گوشی‌ یاد شده از پردازنده Heilo p10 بهره خواهد برد. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

سال گذشته، شرکت موتورولا دو گوشی‌هوشمند از سری موتو ایکس را معرفی کرد که این دو محصول موتو ایکس پلی (Moto X Play) و موتو ایکس استایل (Moto X Style) نام دارند. گوشی‌هوشمند موتو ایکس پلی، یک محصول میان‌رده محسوب می‌شود درحالیکه گوشی‌هوشمند موتور ایکس استایل یکی از پرچمداران موتورولا است. شرکت مورد اشاره در ماه ژوئن سال میلادی جاری نیز دو گوشی‌هوشمند پرچمدار به نام‌های موتو زد و موتو زد فورس را معرفی کرد. موتورولا تصمیم گرفته تا این‌بار یک روش متفاوت را انتخاب کند و دو محصول جدید خود را نسبت به موتو ایکس استایل، تا حدی متفاوت تولید کرده است. با در نظر داشتن آنچه بیان شد، بسیاری از افراد همچنان بر این باوراند که موتورولا در سال جاری قصد دارد تا چند گوشی‌هوشمند دیگر از سری موتو ایکس، معرفی کند. به تازگی اطلاعاتی در مورد گوشی‌هوشمند دیگری از موتورولا که گفته شده احتمالا موتو ایکس ۲۰۱۶ است، منتشر شده بود و حالا هم خبر جدیدی در همین زمینه منتشر شده که باعث می‌شود بتوان با اطمینان بیشتری در این مورد سخن گفت.

اگر نگاهی به تصویر پایین بیاندازید، یک سند تاییدیه را مشاهده می‌کنید که از چین بدست آمده و گفته می‌شود این سند مربوط به گوشی‌هوشمند موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۶ است. البته باید بگوییم که این سند اطلاعات چندانی در مورد مشخصات فنی محصول یاد شده را مشخص نکرده است، اما این موضوع اعلام شده که این دستگاه از پردازنده Helio P10 بهره خواهد برد و همانطور که احتمالا می‌دانید این پردازنده ساخت شرکت مدیاتک است. علاوه بر این ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که پردازنده یاد شده از قابلیت شارژ سریع نیز بهره می‌برد. گوشی‌هوشمند مورد اشاره یک محصول جایگزین میان‌رده است و همین موضوع باعث شده تا احتمال داده شود که شرکت موتورولا قصد دارد محصولات سری موتو ایکس خود را، با مشخصات گوشی‌های هوشمند میان‌رده تولید کند. بدین طریق گوشی‌های هوشمند جدید معرفی شده در سری زد، به عنوان پرچمداران این شرکت محسوب خواهند شد. اطلاعاتی که در سند جدید فاش شده از موتو ایکس ۲۰۱۶ بدست آمده، با اطلاعات بدست آمده از بنچمارک GFX Bench که پیش از این منتشر شده بود، همخوانی دارد. بر اساس اطلاعاتی که از بنچمارک یاد شده بدست آمده، موتو ایکس جدید از پردازنده Helio P10 بهره خواهد برد و حافظه رم این محصول ۳ گیگابایت اعلام شده است. همچنین حافظه داخلی ذخیره‌سازی این دستگاه بر اساس اطلاعات فاش شده از این بنچمارک، ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. اگر اطلاعات جدید بدست آمده از گوشی‌هوشمند جدید موتورولا صحیح باشند، این محصول از نمایشگری ۴.۶ اینچی بهره خواهد برد که کیفیت این صفحه نمایش تمام اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بوده و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن نیز اندروید ۶.۰ مارشمالو است. دوربین پشتی این گوشی‌هوشمند ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن نیز ۸ مگاپیکسلی اعلام شده است.

moto x 2016

آنچه بیان شد، تمام اطلاعاتی است که تا به این لحظه در مورد موتو ایکس ۲۰۱۶ می‌دانیم. البته هنوز دقیقا مشخص نیست که این دستگاه چه شکل و ظاهری دارد ولی می‌توان اینگونه انتظار داشت که از نظر طراحی شبیه به محصولات جدید ۲۰۱۶ موتورولا باشد. از جمله ویژگی‌هایی که گفته می‌شود احتمالا موتو ایکس ۲۰۱۶ از آن‌ها نیز بهره خواهد برد، سنسور اثرانگشت در بخش جلویی دستگاه است. 

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات