کیوسرا گوشی هوشمند مقاوم DuraForce Pro را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کیوسرا گوشی مقاوم DuraForce Pro را که دارای گواهینامه‌ی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است و در برابر شوک و ضربه نیز مقاومت بالایی دارد معرفی کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی‌های هوشمند در حال تبدیل شدن به عضو جدانشدنی زندگی افراد هستند. این گوشی‌ها کارهای زیادی مانند تماس، پیامک، وبگردی، اتصال به شبکه‌های اجتماعی، بازی و غیره را برای کاربر انجام می‌دهند. اما مشکل اساسی اکثر گوشی‌های هوشمند، ظریف و شکننده بودن آنها است که برخی کاربران را از انتخاب آنها منصرف می‌کند. کاربرانی که شغل‌های میدانی دارند و امکان ضربه دیدن گوشی در آنها زیاد است، ترجیح می‌دهند از گوشی‌های هوشمند استفاده نکنند. کمپانی آمریکایی Kyocera مدتی است که برای حل این مشکل و جذب این قشر از کاربران تلاش می‌کند. کیوسرا به عنوان یکی از پیشروان ساخت گوشی‌های هوشمند مقاوم شناخته می‌شود.

گوشی جدید این کمپانی، DuraForce Pro نام دارد که طبق گفته‌ی شرکت، در سخت‌ترین شرایط محیطی و در برابر انواع حوادث و سهل انگاری‌های کاربر مقاوم خواهد بود. این گوشی در برابر شوک، ضربه و نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. یکی از گواهینامه‌های معتبر DuraForce Pro، گواهینامه‌ی مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، با درجه‌ی IP68 است که وارد شدن این گوشی تا عمق ۲ متر در آب و به مدت ۳۰ دقیقه را بدون هیچ‌گونه نفوذی تضمین می‌کند. یکی دیگر از استانداردهای این گوشی، استاندارد نظامی 810G است که مقاومت آن در برابر عواملی مانند خاک، شوک، لرزش، دمای بالا، فشار پایین، اشعه‌های خورشید، رطوبت، غوطه‌وری در آب، یخ زدن، باران و مه نمک را تضمین می‌کند.

از لحاظ سخت‌افزاری، داخل بدنه‌ی مقاوم DuraForce Pro، یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷ به همراه ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با امکان استفاده از حافظه‌ی جانبی گنجانده شده است. صفحه‌نمایش این گوشی نیز در ابعاد ۵ اینچ و با کیفیت فول اچ‌دی خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی، ۱۳ مگاپیکسلی است و برای دوربین سلفی آن نیز یک لنز ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین DuraForce Pro دارای قابلیت‌های مفیدی مانند فیلمبرداری آهسته، ورزشی و حالت زیر آب است. این دوربین از نوع سوپر واید است که عملکردی شبیه به دوربین‌های ورزشی یا اکشن‌کم‌ها دارد. علاوه بر این، این گوشی را می‌توان به لوازم جانبی مختلف و دوربین‌‌های ورزشی متصل کرد. البته دوربین دورافورس پرو قابلیت فیلمبرداری 4K نخواهد داشت. باتری این گوشی، ظرفیت ۳۲۴۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از تکنولوژی‌های شارژ سریع و شارژ وایرلس نیز بهره می‌برد. از لحاظ نرم‌افزاری، اندروید ۶.۰ مارشمالو برای این گوشی در نظر گرفته شده است. کیوسرا این گوشی را طی چند ماه آینده و با گارانتی دو ساله در آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد. در مورد قیمت نهایی این گجت مقاوم نیز خبری منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات