گلکسی نوت 7 با رم ۶ گیگابایتی ماه آینده عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید قرار است ماه آینده نسخه جدیدی از گلکسی نوت 7 با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود؛ اما تغییری در دیگر مشخصات سخت‌افزاری این فبلت اعمال نخواهد شد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

همانطور که مطلع هستید فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ تاکنون تنها در یک مدل عرضه شده که از مشخصاتی مانند ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد؛ اما احتمال می‌رود سازنده ساعت هوشمند گیر اس 3 قصد داشته باشد مدل دیگری نیز از محصول جدید خود معرفی کند.

طبق گزارش‌های جدید، سامسونگ قصد دارد مدلی از گلکسی نوت 7 با مشخصاتی مانند ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه کند.

احتمال می‌رود سامسونگ محصول جدید خود را ۷ شهریور رونمایی کرده و سپس ۱۲ شهریور آن را در چین عرضه کند. گفته می‌شود قیمت گلکسی نوت 7 با رم ۶ گیگابایتی ۶۰۸۸ یوان چین (معادل ۹۱۴ دلار آمریکا) خواهد بود، این در حالی است که مدل معمولی آن ۵۶۸۸ یوان (معادل ۸۵۴ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

با وجود اینکه اختلاف سخت‌افزاری فاحشی میان مدل جدید و معمولی گلکسی نوت 7 وجود دارد، اما تفاوت قیمت آنها تنها در حدود ۶۰ دلار است که باعث می‌شود خرید مدل جدید این فبلت وسوسه کننده‌تر باشد.

محصول جدید سامسونگ مدتی قبل توانست تاییدیه‌ TENNA را دریافت کند، بر این اساس ظاهرا چین یکی از بازارهایی است که مدل جدید گلکسی نوت 7 در آن عرضه خواهد شد.

در مورد دیگر بازارها هنوز اطلاعاتی منتشر نشده و نمی‌دانیم سامسونگ قصد دارد مدل ۶ گیگابایتی گلکسی نوت 7 را در کدام بازارها عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات