فیلم برداری افقی حتی با تکان خوردن گوشی با Horizon Camera - زوم اپ

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Horizon Camera اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید بدون توجه به زاویه‌ی گوشی، به صورت ثابت و با یک دست فیلمبرداری کنید. با زوم اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که هنگام فیلمبرداری با گوشی موبایل آن را به طور ناخواسته چرخانده باشید و زاویه‌ی افقی و یکدست ویدیو در طول فیلمبرداری از بین رفته باشد. توسط اپلیکیشن جالبی با نام Horizon Camera شما دوربینی در اختیار خواهید داشت که تصویر در آن همیشه به صورت افقی ضبط خواهد شد. این امر به این معنا است که اهمیتی ندارد شما گوشی خود را به چپ یا راست مایل کنید یا حتی جهت آن را ۹۰ درجه بچرخانید در هر صورت ویدیوی در حال ضبط در همان زاویه‌ی اصلی باقی می‌ماند. این امر شاید در ابتدا غیرقابل باور باشد اما به لطف خلاقیت و برنامه نویسی حرفه‌ای توسعه‌دهندگان Horizon Camera این امر به واقعیت پیوسته است و در تجربه‌ی کوتاهی که هنگام نوشتن این مطلب در کار با اپلیکیشن داشتیم شاهد صحت این موضوع و عملکرد صحیح این برنامه بودیم. لازم به ذکر است که این ویژگی به کمک سنسورهای هوشمند گوشی انجام خواهد گرفت بنابراین برای استفاده از این برنامه گوشی هوشمند شما باید مجهز به این سنسورها از جمله شتاب سنج باشد.

خوشبختانه برای استفاده از این ویژگی تنها به دوربین اصلی گوشی محدود نیستید و می‌توانید از دوربین دوم دستگاه نیز برای فیلم برداری با اپلیکیشن Horizon Camera استفاده کنید. کیفیت‌های پشتیبانی شده برای فیلمبرداری نیز از کیفیت پایین VGA تا کیفیت چشم نواز FullHD را در بر می‌گیرد و متناسب با دوربین گوشی خود می‌توانید در هر کیفیتی که مایل بودید به فیلمبرداری بپردازید. این برنامه با رام‌های کاستوم هم سازگار خواهد بود و می‌توانید از آن در رام‌هایی نظیر سایانوژن نیز استفاده کنید. Horizon Camera با حجم بسیار کم ۴ مگابایت منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی ۴.۳ یا بالاتر اندروید نیاز خواهد داشت بنابراین اگر گوشی شما از نسخه‌ی پایین‌تری از پلت‌فرم اندروید برخوردار است قادر به نصب و استفاده از Horizon Camera نخواهید بود. برای دانلود این برنامه و پیوستن به بیش از ۵۰۰ هزار کاربری که این اپلیکیشن را دانلود کرده‌اند می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • فیلم برداری افقی بدون توجه به زاویه گوشی
  • تغییر نکردن زاویه فیلمبرداری حتی با تکان خوردن گوشی

نکات منفی

  • اجرا نشدن در نسخه‌ی پایین‌تر از 4.3 اندروید

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات