تماشا کنید: امکان حذف تک لمسی تصاویر و ویدیوها به گوگل فوتوز اضافه شد

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برنامه گوگل فوتوز یکی از پر‌کاربرد‌ترین برنامه‌ها در زمینه پشتیبان‌گیری عکس و فیلم است. این برنامه با ارائه یک ویژگی جدید به شما کمک می‌کند زمان‌هایی که فضای ذخیره‌سازی تلفن‌همراهتان پر است، به راحتی و با سرعت حافظه را خالی کنید. می‌توانید با تماشای این ویدیو، با نحوه عملکرد این برنامه آشنا شوید.
تبلیغات

هیچ چیز بدتر از این نیست که وقتی در حالِ تلاش برای ثبت یک عکس یا ویدیو از یک لحظه زیبا هستید، دوربین تلفن همراهتان از کار بیافتد، چرا که فضای ذخیره‌سازی شما پر شده است. گوگل می‌داند که این مشکلِ بسیاری از کاربران است و به همین دلیل فضای ذخیره‌سازی نامحدود و رایگان را (‌در حال حاضر برای مدتی محدود) در برنامه گوگل فوتوز به کاربران ارائه می‌دهد.

full storage

علاوه بر ارائه فضای ذخیره‌سازی نامحدود، گوگل فوتوز با یک ویژگی جدید کمک به خالی کردن فضای حافظه تلفن‌همراهتان می‌کند. عکس‌ها و ویدیوهایی که در فضای ابری گوگل بارگذاری شده‌اند را می‌توان به راحتی و با یک لمس صفحه نمایش از حافظه تلفن حذف کرد و این واضح است که شما هر زمان که نیاز داشته باشید می‌توانید این عکس‌ها و فیلم‌ها را از راه اینترنت دانلود کرده و در تلفن‌همراه خود داشته باشید. وقتی برنامه گوگل فوتوز تشخیص دهد که فضای زیادی برای ذخیره‌سازی در حافظه تلفن ‌همراهتان باقی نمانده است، از شما می‌پرسد که آیا مایل هستید حافظه تلفن را خالی کنید، البته شما می‌توانید از این ویژگی به صورت دستی و از طریق منوی تنظیماتِ برنامه استفاده کنید.

گوگل برای به نمایش گذاشتناین ویژگیِ عالی و کاربرد آن، یک ویدیو منتشر کرده که در آن تصاویر زیادی به دلیل نبود ظرفیت لازم روی حافظه، از بین رفته بودند. اگر شما از برنامه گوگل فوتوز استفاده کنید، دیگر نیازی به نگرانی در این مورد نیست. همان‌طور که در ویدیوی زیر می‌بینید، گوگل این مشکل را حل کرده است.    

بیشتر از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان این برنامه را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اند. گوگل فوتوز  یکی از پر‌طرفدار‌ترین برنامه‌ها در این زمینه است اما مطمئنا می‌تواند بیشتر از این‌ هم رشد داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید گوگل فوتوز تنها منحصر به اندروید نیست و بر روی iOS هم قابل استفاده است. این برنامه به کاربران آیفون و آیپد همان ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که کاربران اندروید از آن بهره می‌برند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات