اپل پتنت سیستم فرمان خودروی مفصل دار را به ثبت رساند

پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل به‌تازگی پتنتی را در خصوص سیستم فرمان خودرو‌های مفصل‌دار نظامی به ثبت رسانده است که مغایرت زیادی با حوزه‌ی فعالیت این غول فناوری دارد. برای اطلاع از جزئیات جدید‌ترین پتنت اپل، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل به‌تازگی پتنتی را به ثبت رسانده است که ظاهرا هیچ ارتباطی با خودروی در حال توسعه‌ی این شرکت ندارد. پتنت جدید اپل که با همکاری شرکت سوئدی BAE فعال در زمینه‌ی خودروهای و تکنولوژی‌های نظامی، در رابطه با سیستم فرمان خودرو‌های مفصل‌دار است. همکاری اپل با یکی از شرکت‌های پیشگام عرصه‌ی تکنولوژی‌های نوین خودرو می‌تواند کمک زیادی به این شرکت در راستای پیشرفت و گسترش فعالیت‌های خود در صنعت خودروسازی بکند.

پتنت خودرو اپل

در پتنت اخیر اپل، شاهد تغییرات گسترده‌ای در سیستم فرمان خودروهای نظامی نیستیم. فعالیت اپل شرکت BAS مربوط به مکانیزم متصل کننده‌ی جدید دو بخش خودرو است. این مکانیزم ضد گلوله، تمام اتصالات، سیم‌ها، تجهیزات مورد نیاز سیستم انتقال قدرت و شیلنگ‌ها را در خود جای داده است. طبق پتنت منتشر شده‌، این بخش دارای سیستم گرم‌کننده‌ی مخصوصی برای یخ‌زدایی در کنار مکانیزم خاصی برای حذف سنگ‌ریزه از آن، است. بدین وسیله خودروهای نظامی قادر خواهند بود تا بدون نگرانی در خصوص بروز مشکلات، واحد‌های بزرگ‌ و خاص‌تری را به دنبال خود حمل کنند.

هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص این که اپل چرا وارد این حوزه از صنعت شده‌، در دسترس نیست. طراحی و توسعه‌ی تجهیزات مخصوص خودروهای سنگی نظامی شاید آخرین حوزه‌ای باشد که کارشناسان فناوری پیش‌بینی ورود اپل به آن را کرده‌اند.

با توجه به فعالیت گسترده‌ی اخیر اپل در صنعت خودروسازی، می‌توان پیش‌بینی خودروی جذابی را از این غول دنیای تکنولوژی کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات