هواوی گوشی آنر نوت ۸ را معرفی کرد، نمایشگر ۶.۶ اینچی کواد اچ‌دی، پردازنده کرین ۹۵۵ و ۴ گیگابایت رم

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی آنر نوت ۸ هواوی در چین رونمایی شد. این گوشی با صفحه نمایش بزرگ ۶.۶ اینچی کواد اچ‌دی، پردازنده کرین ۹۵۵ و ۴ گیگا‌بایت رم، به دنبال فروش موفق در بازار جهانی است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات گوشی جدید آنر بیاندازیم.
تبلیغات

کمپانی آنر، که زیرمجموعه‌ی هواوی است، فبلت  نوت ۸ را به عنوان جدید‌ترین گوشی خود در بازار چین معرفی کرد. این گوشی برای رقابت با شیائومی می مکس طراحی شده و دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۶ اینچی کواد اچ‌دی است.

آنر نوت ۸ از پردازنده کرین ۹۵۵ و تراشه گرافیکی Mali T-880 بهره می‌برد و مشخصات سخت‌افزاری یکسانی با هواوی پی‌۹ دارد. این گوشی با ۴ گیگا‌بایت رم در سه مدل با حافظه‌های داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگا‌بایت عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۱۳ مگا‌پیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگا‌پیکسلی با زاویه دید ۸۵ درجه، سنسور اثر انگشت، پشتیبانی از LTE و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی اشاره کرد.

honor note 8

این گوشی با ابعاد ۱۷۸.۸×۹۰.۹×۷.۱۸ میلی‌متر و وزن ۲۱۹ گرمی تقریبا ابعادی معادل یک تبلت دارد. نوت ۸ از ۹ آگوست (۱۹ مرداد) برای فروش در چین عرضه می‌شود. نسخه ۳۲ گیگا‌بایت با قیمت ۲۲۹۹ یوان (۳۴۵ دلار)، نسخه ۶۴ گیگا‌بایت با قیمت ۲۴۹۹ یوان (۳۷۵ دلار) و نسخه ۱۲۸ گیگا‌بایت با برچسب قیمتی ۲۷۹۹ یوان (۴۲۰ دلار) به بازار عرضه می‌شوند. گوشی جدید آنر حدودا ۱۰۰ دلار گران‌تر از گوشی شیائومی می مکس است، اما از صفحه نمایش کواد اچ‌دی و پردازنده سریع‌تر بهره می‌برد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با عرضه جهانی این گوشی در دسترس نیست.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ آیا گوشی جدید آنر با نمایشگر ۶.۶ اینچی می‌تواند در بازار موفق عمل کند؟ از بین گوشی آنر نوت ۸ هواوی و شیائومی می مکس کدام را می‌پسندید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات