اچ تی سی، سنس ۸ بتا را در اختیار تمام گوشی‌ های اندرویدی قرار داد

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت اچ‌تی‌سی نسخه‌ی بتای رابط کاربری سنس ۸ را در اختیار تمام کاربران دستگاه‌های اندرویدی قرار داد. این رابط کاربری ویژگی‌های جذابی دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پیش از این گفته می‌شد که اچ‌تی‌سی، نسخه‌ی بتای رابط کاربری سنس ۸ را برای سایر دستگاه‌های خود نیز عرضه خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد که این رابط کاربری اکنون در دسترس تمام دستگاه‌های اندرویدی قرار گرفته و تجربه‌ی بهینه‌ای را برای کاربران دستگاه‌هایی با اندروید آب نبات چوبی (اندروید ۵) ارائه می‌دهد.

در حال حاضر گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ بخش زیادی از دستگاه‌هایی که از نسخه‌ی ۸ رابط کاربری سنس بهره می‌برند‌را به خود اختصاص داده است. موارد اندک دیگری از دستگاه‌های اچ‌تی‌سی هستند که به صورت تصادفی برای نسخه‌ی بتای سنس ۸ انتخاب شده‌اند. پس از گذشت چند هفته از آغاز طرح بتای سنس ۸، به نظر می‌رسد که این رابط کاربری در دسترس تمام کسانی قرار گرفته که از هر دستگاه اندرویدی استفاده می‌کنند.

این شرکت از کاربران خواسته تا ضمن حذف نسخه‌ی 8.01.785474، مجددا نسخه‌ی 8.01.788149 را از فروشگاه‌های اپلیکیشن مربوطه، نصب کرده و مجددا بازخورد خود را از طریق ابزار بازخورد اچ‌تی‌سی به پلی استور هدایت کنند. احتمالا اچ‌تی‌سی پس از مدتی، به صورت رسمی این موضوع را اعلام خواهد کرد. شما می توانید با مراجعه به صفحه‌ی Sense Home در پلی‌استور و با زدن دکمه‌ی “Join Beta” به برنامه‌ی بتای سنس ۸ بپیوندید.

خروج اچ‌تی‌سی از روند بروزرسانی نرم‌افزاری با اضافه کردن لانچر خود به پلی‌استور، بسیار جالب توجه خواهد بود و انتقال این تجربه به کاربران دستگاه‌هایی مانند ال‌جی، بلو و مایکرومکس بسیار جذاب است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات