وزیر ارتباطات: پوکمون‌گو الگویی برای تولید محتوا در کشور

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بازی پوکمون گو را الگویی برای تولید محتوا و درآمدزایی آن در ایران دانست. او به رقم‌های خیره‌کننده درآمدزایی این بازی جدید اشاره کرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد تولید محتوا گفت: «تولید محتوا کار بخش خصوصی بوده و کار دولت نیست. کار کارشناسی و مشاوره در مورد قوانین و مقررات به همراه تعیین تعرفه‌ها کار دولت و بخش حاکمیت است اما تولید محتوا باید در بخش خصوصی باشد و از مردم برای محتوایی که دارند پول بگیرند.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رقم‌های شگفت‌انگیزی بازی تازه ارائه شده در جهان (پوکمون گو - POKEMON GO) اعلام کرد: «ببینید بازی‌ای(پوکمون گو) به تازگی توسط یک شرکت تولید شده و در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. این تولید کننده بازی با فروش خیره‌کننده‌ای که در این مدت زمان کم بدست آورده دیگر نیازی به تولید بازی دیگر ندارد. این می‌تواند الگویی برای تولیدکنندگان محتوا در ایران باشد.»

محمود واعظی ادامه داد: «در دنیای امروز محتوای می‌تواند مساوی با ثروت باشد و باید از تولید محتوا درآمد کسب کرد. خوشبختانه در این چند سال شاهد رشد خوبه اپلیکیشن‌های موبایل در ایران بودیم و هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار اپلیکیشن ایرانی تولید و عرضه شده است که رقم خیره‌کننده و خوبی است.»

وزیر ارتباطات تأکید کرد: «خوشبختانه عرصه‌ی تولید محتوا در کشور آغاز شده است. اگر تا پیش از این شرکت‌ها حاضر نبودند تولید محتوا کنند، اکنون ورود به تولید محتوا شروع شده است ولی باید جایگاه خاص خود را بدست آورد. تولید محتوا باید به تولید ثروت برسد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات