تصاویری جدیدی از گوشی M1E میزو منتشر شد

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی میزو دستگاه‌های متعددی را در طول سال جاری معرفی کرده است، با این حال به نظر می‌رسد که میزو قصد دارد تا سری جدید E را به محصولات خود اضافه کند. در همین راستا شاهد انتشار تصاویری از گوشی میان‌رده‌ی Meizu M1E هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت Meizu در طول چند سال گذشته به یکی از بازیگران مهم عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند چین بدل شده است. این شرکت چینی سال گذشته موفق به فروش ۲۰.۵ میلیون گوشی هوشمند شد که نسبت به آمار فروش ۴.۴ میلیونی آنها در سال ۲۰۱۴، رشد بسیار چشمگیری محسوب می‌شود. میزو در سال جاری چندین گوشی جدید معرفی کرد که از بین آنها می‌توان به پرچمدار PRO 6 و گوشی MX6 اشاره کرد. با این حال گفته می‌شود که میزو قصد دارد تا امسال پرچمدار دیگری را نیز معرفی کند. پیش از این انتظار می‌رفت که پرچمدار جدیدی با نام Meizu PRO 7 و به همراه تراشه‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ سامسونگ عرضه شود.

بر اساس گزارش‌های جدید، میزو در نظر دارد تا سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند را با نام E معرفی کند. گفته می‌شود حرف E نمایانگر بهره‌گیری از سیستم روی چیپ اکسینوس است و در این مورد شاهد به کارگیری تراشه‌ی ۶۴ بیتی اکسینوس ۸۸۹۰ هستیم که با فرایند ۱۴ نانومتری ساخته شده است. اکنون با انتشار این شایعات، شاهد تصاویری منتسب به گوشی هوشمند Meizu M1E هستیم. این گوشی صفحه‌نمایش خمیده ندارد و طراحی آن شبیه به محصولات دیگر میزو است. میزو کلید هوم فیزیکی و چندکاره‌ی mBack را نیز بار دیگر به کار گرفته است.

انتظار می‌رفت که میزو پرو ۷ به همراه صفحه‌نمایش خمیده و سیستم روی چیپ اکسینوس ۸۸۹۰ عرضه شود، اما به نظر می‌رسد که میزو تصمیم گرفته است تا در این گوشی از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی و ۱۰ هسته‌ای Helio X25 استفاده کرده و گوشی Meizu M1E را به اکسینوس ۸۸۹۰ مجهز کند. اما تصاویر جدید منتشر شده با این موضوع در تناقض است، با توجه به این تصاویر، شاهد به کارگیری سیستم روی چیپ میان‌رده و هشته هسته‌ای Helio P10، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و سیستم‌عامل Flyme 5.2.1 هستیم.

بر خلاف تمامی گمانه‌زنی‌های گذشته، به نظر می‌رسد که سری E نشانگر محصولات میان‌رده‌ی میزو باشد و نه دستگاه‌های بالا‌رده‌‌ی مجهز به تراشه‌‌های اکسینوس. در هر صورت طی هفته‌های آینده، اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر گوشی Meizu M1E را مشاهده کنید:

meizu m1e
meizu m1e
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات