گلکسی J Max سامسونگ رسما معرفی شد: نمایشگر ۷ اینچی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پیش خبری در مورد گوشی‌هوشمند جدیدی از سامسونگ موسوم به گلکسی J Max منتشر کردیم که گفته می‌شد از نمایشگری غول پیکر به ابعاد ۷ اینچ بهره می‌برد. حال این محصول به صورت رسمی معرفی شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تنها چند روز از شایعه‌ای که در مورد گوشی‌هوشمند جدید سامسونگ به نام گلکسی J Max منتشر شده بود می‌گذرد و حالا این دستگاه به طور رسمی معرفی شده است. این فبلت بزرگ از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای بهره می‌برد که فرکانس کاری هر هسته این پردازنده، همانطور که در شایعه مرتبط با این گوشی اعلام شده بود، روی ۱.۵ گیگاهرتز تنظیم شده است. علاوه بر این، گوشی‌هوشمند یاد شده از نمایشگری ۷ اینچی با رزولوشن WXGA بهره می‌برد.

ابعاد دستگاه مورد بحث ۱۸۶.۹ در ۱۰۸.۸ در ۸.۷ میلی‌متر بوده و حافظه رم پردازشی آن ۱.۵ گیگابایت است. حافظه داخلی ذخیره‌سازی Galaxy J Max نیز ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده، که البته می‌توان آن را با کارت حافظه میکرو اس‌دی افزایش داد. باتری این گوشی‌هوشمند نیز ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد. گلکسی J Max مجهز به یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی است. سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه نیز اندروید ۵.۱ لالی پاپ است.

Samsung Galaxy J Max

با توجه به سایز بزرگ این گوشی‌هوشمند، در جعبه آن یک هدست بلوتوثی نیز ارائه شده که برقراری تماس‌های صوتی را آسان‌تر می‌کند. این محصول همچنین از شبکه‌های 4G، VoLTE و نیز دو سیم‌کارت همزمان پشتیبانی می‌کند. از جمله دیگر ویژگی‌های محصول مورد بحث، می‌توان به امکان Ultra Data Saving و حالت S Bike اشاره کرد.

Galaxy J Max با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد. این محصول در دو رنگ مشکی و طلایی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و فعلا بازار هدف فروش آن کشور هند اعلام شده است. این گوشی‌هوشمند به صورت آنلاین و همچنین از طریق فروشگاه‌های فیزیکی از اواخر ماه جاری به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات