سامسونگ درصدد انتشار یک بروزرسانی نرم افزاری بزرگ برای گیر اس 2 است

جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حکایت از این دارد که سامسونگ در حال آماده سازی یک بروزرسانی بزرگ برای فریمور ساعت هوشمند گیر اس ۲ است. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها در نظر دارند تا به جای عرضه‌ی نسل جدید ساعت هوشمند خود، جان دوباره‌ای به ساعت هوشمند کنونی خود بدهند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس گزارش‌های منتشر شده سامسونگ در نظر دارد تا فریمور جدیدی را برای ساعت هوشمند گیر اس ۲ منتشر کند. شواهد امر گویای این موضوع است که سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه‌ی نسل جدید ساعت هوشمند خود در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ ندارد، از این‌رو انتظار می‌رود بروزرسانی نرم‌افزاری برای گیر اس ۲ این کمپانی به منظور افزایش قابلیت‌های این محصول منتشر شود. 

شنیده‌ها حکایت از این دارد که بروزرسانی جدید منتشر شده امکان استفاده از تصاویر پس زمینه‌ را در واچ فیس‌ها برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند. همچنین قسمتی در گیر اس ۲ اضافه خواهد شد که امکان پیشنهاد واچ‌فیس‌های جدید را می‌توان در آن رویت کرد، بطوریکه نمونه‌های جدید از روی گوشی قابل مشاهده خواهد بود و دیگر نیازی نیست تا برای مشاهده‌ی گزینه‌های جدید اپلیکشن مدیریت گیر اس را روی گوشی هوشمند اجرا کرد.

علاوه بر امکانات مرتبط به زیبایی و ظاهر رابط کاربری باید به اضافه شدن امکانات سیستم ثبت فعالیت‌های ورزشی نیز اشاره کرد، ضمنا امکان زیر نظر گرفتن میزان خواب کاربر نیز ممکن خواهد شد. با استفاده از بروزرسانی جدید می‌توان وضعیت سلامتی را در فیسبوک نیز به اشتراک گذاشت.

مدیریت اعلانیه‌ها بهبود یافته و اپلیکیشن مربوط به نمایش وضعیت آب و هوا نیز بهتر از پیش خواهد شد.

گیر اس ۲ از وجود دستیار صوتی هوشمند S Voice سامسونگ نیز بهره می‌برد. با استفاده از این سیستم می‌توان دستورات صوتی را برای اجرای برخی فرامین استفاده کرد، حال آنکه در بروزرسانی جدید منتشر شده قابلیت‌های سیستم صوتی هوشمند بسیار بهبود خواهد یافت.

به نظر می‌رسد سامسونگ در نظر دارد تا پشتیبانی طولانی مدتی از گیر اس ۲ به عمل بیاورد. یکی از مواردی که احتمالا در گیر اس ۲ شاهد آن باشیم، پشتیبانی از iOS اپل است. تاکنون ساعت هوشمند گیر اس ۲ را فقط می‌توان با گوشی‌های هوشمند اندرویدی مورد استفاده قرار داد که البته شماری از قابلیت‌ها در گوشی‌های غیرسامسونگی در دسترس نیست که این موضوع در داخل کشورمان به دلیل پشتیبانی ضعیف سامسونگ بیشتر احساس می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات