مشکل عدم امکان تغییر و ورود به حساب کاربری، در نسخه بتای iOS 10 پس از خروج اجباری

جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی بتای نرم‌افزارها و سیستم‌عامل‌ها همواره مشکلاتی دارند، از این‌رو کمپانی‌ها با انتشار نسخه‌های بتا در پی کشف و رفع این مشکلات هستند. شماری از کاربران نسخه‌ی بتای iOS 10 نیز مشکل جدیدی را در این سیستم عامل کشف کرده‌اند. براساس گزارش‌های منتشر شده کاربران پس از وارد شدن به حساب کاربری اپل، از طریق سیستم عامل خارج شده و دیگر قادر به ورود به حساب کاربری نیستند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هدف از انتشار نسخه‌ی بتای نرم‌افزار و سیستم‌عامل‌ها کشف مشکلاتی نرم‌افزاری است که خود کمپانی‌ها قادر به پیدا کردن آن نیستند. براساس گزارش‌های منتشر شده نسخه‌ی بتای iOS 10 نیز دارای مشکلاتی است که از بزرگ‌ترین آن لاگ اوت شدن کاربران پس از وارد شدن به حساب کاربری در نسخه‌ی بتای iOS 10 است.

بنا به دلایلی پس از بروزرسانی کاربران به نسخه‌ی بتای iOS 10 توسط کاربران، سیستم عامل بصورت آنی کاربر را از حساب کاربری لاگ اوت می‌کند. تلاش‌های کاربران نیز برای ورود بی فرجام مانده و حتی تغییر رمز عبور نیز برای کاربران نیز ممکن نیست. براساس گزارش‌های منتشر شده، در زمان مراجعه به صفحه‌ی iForgotدر وب‌سایت اپل نیز پیغام خطایی با مضمون "درخواست شما در حال حاضر قابل انجام نیست" برای کاربر نمایش داده می‌شود، هرچند مشکلی نیز در سیستم وجود ندارد و در حالت دیگر می‌توان به این صفحه مراجعه کرده و رمز عبور را ریست کرد.

به نظر می‌رسد این مشکل زمانی برای کاربرانی رخ می‌دهد که قابلیت تعیین هویت دو مرحله‌ای را فعال کرده باشند. اغلب کاربرانی که پست‌‌هایی را در مورد این مشکل منتشر کرده‌اند، از تعیین هویت دو مرحله‌ای استفاده می‌کنند. این مشکل، تنها در صورت ریکاوری حساب کاربری قابل حل است.

هنوز مشخص نیست که آیا این مشکل از جمله‌ی مواردی است که اپل پیش از انتشار نسخه‌ی بتا در مورد آن اطلاع‌رسانی کرده بود یا خیر، اما در صورتی که دوست ندارید تا به مشکل برخورید، بهتر است از بروزرسانی به این نسخه خودداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات