قیمت و زمان عرضه رباتِ LG Rolling Bot مشخص شد

جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ربات گرد و چرخان ال‌جی که در کنگره‌ی جهانی موبایل به همراه ال‌جی جی 5 رونمایی شد را به خاطر دارید؟ ال‌جی بالاخره زمان عرضه و قیمتِ این ربات که LG Rolling Bot نام دارد را مشخص کرده است.
تبلیغات

ربات LG Rolling Bot به زودی در بازار امریکا و بریتانیا عرضه می‌شود. این ربات که جزو خانواده‌ی دوستان ال‌جی است و به نوعی جزو لوازم جانبی جی 5 نیز به شمار می‌رود، از جمله ربات‌های جذاب و گجت‌های عجیبی است که شاید به زودی در خانه‌ی بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار گیرد. البته این ربات به گوشی های دیگر بازار نیز متصل می‌شود و برای استفاده از آن نیاز به ال جی جی ۵ نخواهید داشت.

این ربات که شبیه به یک توپ گرد است، می‌تواند از طریق موبایل هدایت شده و از بخش‌های مختلف خانه تصویر مستقیم و زنده مخابره کند. اسپیکر و میکروفون داخلی آن نیز به شما کمک می‌کند تا با کودک یا حیوان خانگی خود ارتباط مستقیم اما از راه دور داشته باشید.

از آنجایی که ربات دارای فرستنده‌ی اینفرارد است، کاربر می‌تواند لوازم خانگی را از راه دور کنترل کند و مثلا پیش از ورود به خانه‌ی سیستم خنک کننده را فعال کند تا در هنگام ورود به خانه یا محل کار خود، هوای مطلوبی را تجربه کند. این ربات همچنین دارای یک نشانگر لیزری است که به شما کمک می‌کند با کودک یا حیوان خانگی خود بازی و از راه دور آن‌ها را سرگرم کنید.

قیمت Rolling Bot ال‌جی ۲۴۷ دلار یا ۲۲۹ پوند گزارش شده است. انتظار می‌رود این محصول این ماه در قفسه‌ی فروشگاه‌ها قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات