رنو کلیو RS200 EDC معرفی شد

جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کلیو یکی از محصولات کلیدی و حائز اهمیت خودروها رنو است. حال این خودروساز فرانسوی از جدیدترین مدل کلیو با نام RS200 EDC رونمایی کرد. این مدل دارای ویژگی‌های جدید و منحصر‌ به‌ فردی است. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین محصول شرکت رنو با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ترکیبی از بهترین‌های محصولات رده‌ی RS (رنو اسپرت) رنو به همراه بهره بردن از ویژگی‌های جدید، کلیو RS200 EDC را به عنوان کاندید قدرتمند و شایسته‌ای در محصولات خانواده‌ی اسپرت رنو معرفی می‌کند.

بلافاصله به سراغ مشخصات فنی این خودرو می‌رویم. آنچه در کلیو RS200 مشاهده کردیم قطعا رضایت شما را بر می‌انگیزد. این خودرو با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوشارژر بنزینی با امکان انتخاب بین دو نمونه‌ی مختلف با توان‌های خروجی متفاوت (۲۰۰ اسب بخار و ۲۲۰ اسب بخار در مدل تروفی) به همراه جعبه‌دنده‌ی دوکلاچه‌ی شش سرعته و شیفترهای پشت فرمانی عرضه شده است.

چیزی که در مورد محصول مدل جدید سری RS خاص است، حق انتخاب سه نوع شاسی مختلف است که به خریدار این فرصت را می‌دهد که به شخصی‌سازی خودروی خود بپردازند. این انتخاب‌ها در سه حالت رینگ‌های ۱۷ اینچی، ۱۸ اینچی و دیگری با شاسی مخصوص فنجانی شکل و رینگ ۱۸ اینچی به همراه تنظیمات ظریف دیگر ارائه می‌شود.

۳

همچنین یکی دیگر از تجهیزات‌های ظریف که در نسخه‌ی تروفی این مدل عرضه می‌شود، اختصاص اگزوز انحصاری این مدل بر اساس طرح مفهومی کلیو RS16 است. این سامانه به صورت خاص با همکاری متخصص صنعتی با نام آکراپوویچ توسعه داده شد و وظیفه‌ی آن بهبود شتاب‌دهی خودرو و کمک به متفاوت شدن صدای غرش پیشرانه‌ی آن است.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به‌ فرد این خودرو شامل افزودن سامانه‌ی کنترل شروع حرکت، سامانه‌‌ی رانندگی RS با سه حالت مختلف رانندگی، اپلیکیشن پایش RS و سپر‌های هیدرولیکی است.

به‌طور کلی شاهد خودرویی متفاوت و دلنشینی هستیم. قسمت جلویی خودرو به کمک ترکیبی از سپر‌های جدید و چراغ‌های LED جدید، به وضوح عریض‌تر شده است. قسمت کناری نیز مجهز به رینگ‌های ۱۸ اینچی است و بخش انتهایی آن مزین به اسپویلر جدید، دیفیوزر و دو خروجی اگزوز زیبا شده است.

۵

همچنین یک بسته‌ی پیشنهادی اسپرت با نام GT Line وجود دارد که با اضافه کردن جلو‌پنجره‌های فلزی مشکی رنگ در سپر جلو و رینگ‌های ۱۶ یا ۱۷ اینچی و زه‌های کناره موجب اسپرت شدن بیشتر خودرو می‌شود. علاوه‌بر‌ این اگزوز انحصاری با روکش کروم نیز بر روی سپر فلزی تیره‌ رنگ عقب نصب می‌شود.

ثبت‌ نام فروش کلیو RS200 از ماه سپتامبر امسال آغاز می‌شود و موعد تحویل آن نیز پاییز پیش‌رو است. 

۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات