سامسونگ نسخه المپیک گوشی گلکسی اس 7 اج را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با معرفی پرچمداران گوشی‌های هوشمند شرکت‌های مختلف، گاها شاهد معرفی مدل‌های محدود و خاص آن‌ها نیز هستیم. سامسونگ نیز به تازگی مدل مخصوص بازی‌های المپیک گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اج را معرفی کرده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

چندی پیش سامسونگ مدل بت‌من گوشی‌هوشمند پرچمدار کنونی خود، گلکسی اس ۷ اج را معرفی کرد. حال این کمپانی برای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ مدل مخصوص و سفارشی شده گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اج خود را معرفی کرد. در بخش پشتی مدل محدود و مخصوص بازی‌های المپیک گلکسی اس ۷ اج شاهد ۵ حلقه معروف این بازی‌ها هستیم. نماد المپیک همچنین در برخی از اپلیکیشن‌های کلیدی نیز در نظر گرفته شده که از جمله می‌توان به اپلیکیشن مخاطبین، اپلیکیشن تماس، اپلیکیشن پیامک و نیز صفحه خانگی و صفحه قفل اشاره کرد.

برخلاف سایر مدل‌های خاص سامسونگ از جمله مدل پرطرفدار بت‌من، نسخه بازی‌های المپیک گلکسی اس ۷ اج در ایالات متحده آمریکا به صورت انحصاری فقط از طریق فروشگاه BestBuy عرضه خواهد شد. این محصول در ۱۸ جولای (۲۸ تیر) و در تعداد محدودی به فروش خواهد رسید. گلکسی اس ۷ اج نسخه المپیک، در کره‌جنوبی، آلمان، و چین نیز عرضه خواهد شد. سامسونگ در مورد قیمت این دستگاه تا کنون هیچ جزئیاتی را اعلام نکرده است.

Galaxy S7 Edge Olympic Games Edition

علاوه بر این، سامسونگ تصمیم گرفته یک جفت از هدفون‌های IconX خود که قیمت ۲۰۰ دلاری دارند را نیز به خریداران مدل المپیک گلکسی اس ۷ اج به عنوان هدیه، اعطا کند که در این صورت می‌توان از آن به عنوان یک هدیه بسیار خوب یاد کرد. شرکت یاد شده همچنین اپلیکیشن رسمی Rio 2016 را هم توسعه داده است. اپلیکیشن یاد شده شامل جداول زمانبندی بازی‌های المپیک، اطلاعات محل برگزاری بازی‌ها، بروزرسانی لحظه‌ای رویداد‌ها، و اطلاعات مربوط به مدل‌ها می‌شود. این اپلیکیشن هم اکنون برای سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز در دسترس است.

نظر شما در مورد مدل المپیکی گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ اج چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات