سامسونگ تا امروز 26 میلیون دستگاه گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به فروش رسانده است

پنج‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ شب گذشته پیش بینی خود را از میزان درآمد و سود خود را در سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی منتشر کرد که براساس آن کره‌ای‌ها از فروش بیش از ۲۶ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج خبر داده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ شب گذشته پیش بینی خود از میزان سود و درآمد سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی را که در قالب یک گزارش مالی در آینده‌ی نزدیک منتشر می‌شود، ارائه کرد. براین اساس کره‌ای‌ها انتظار دارند تا سود عملیاتی ۷ میلیارد دلاری را در فصل دوم سال جاری میلادی به جیب بزنند که این سود برگرفته از درآمد ۴۳.۲ میلیارد دلاری در بهار سال جاری است. سامسونگ پس از کلنجار با مشکلات فراوان در دو سال اخیر بهترین گزارش مالی خود را پس از گذشت دو سال منتشر خواهد کرد.

کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند تا به امروز موفق به فروش قریب به ۲۶ میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ شده‌اند. سامسونگ اطلاعاتی را از جزئیات درآمد کسب شده‌ی احتمالی ارائه نکرده، اما انتظار می‌رود بیش از ۴۹ درصد از سود عملیاتی کسب شده توسط غول کره‌ای از محل فروش گوشی‌های هوشمند و سامسونگ موبایل باشد. با توجه به کسب ۴۹ درصد از سود عملیاتی کل، باید به این نکته اشاره کرد که ۳.۵ میلیارد دلار از این سود توسط سامسونگ موبایل کسب شده است.

هرچند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج فروش بسیار خوبی را تجربه کرده، اما انتظار نمی‌رود شاهد شکسته شدن رکورد فروش پرچمدار پیشین این کمپانی در دوره‌ی یک ساله باشیم. سامسونگ پس از عرضه‌ی گلکسی اس ۴ به بازار موفق شد تا بیش از ۷۰ میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند را به فروش برساند که رکوردی برای این کمپانی است. این رکورد بین آوریل ۲۰۱۳ تا آوریل ۲۰۱۴ ثبت شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات