سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند ۷ اینچی جدید به نام گلکسی J Max است

پنج‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ از جمله اولین شرکت‌هایی بود که با معرفی سری گلکسی نوت خود، گوشی‌های هوشمندی با نمایشگر بزرگ را روانه بازار کرد. حال بر اساس شایعه‌ای جدید گفته شده که این غول کره‌ای در حال ساخت گوشی‌هوشمند جدیدی به نام Galaxy J Max است که از نمایشگری ۷ اینچی بهره می‌برد. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

فاش کننده‌ی معروف ایوان بلاس امروز اطلاعاتی در مورد یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند معرفی نشده سامسونگ را اعلام کرد. در حال حاضر، ظاهرا با مدل دیگری از محصولات سری گلکسی J مواجه باشیم. در هرحال، به نظر نمی‌رسد این محصول جدید دارای شماره برندی مشابه با محصولات خانواده گلکسی جی نظیر گلکسی J1، گلکسی J2، گلکسی J3، گلکسی J5 و گلکسی J7 را داشته باشد. در عوض، این محصول با نام گلکسی J Max نامیده شده و دلیل این امر نیز قطعا برای شما مشخص است. بنا به شایعه اعلام شده در مورد این دستگاه، ظاهرا قرار است نمایشگر آن ۷ اینچی باشد.

حال که در مورد گلکسی J Max این موضوع را می‌دانید که احتمالا از یک نمایشگر غول‌پیکر بهره می‌برد، شاید به این موضوع فکر کنید که تناسب این محصول در دست چگونه خواهد بود و یا شاید به این موضوع فکر کنید که امکان قرار دادن آن در جیب‌تان وجود دارد یا خیر. نکته عجیب این است که محصول یاد شده با وجود نمایشگر بزرگ خود هنوز هم در رده گوشی‌های هوشمند جای گرفته است. این گوشی‌ از دو سیم‌کارت همزمان پشتیبانی می‌کند و از انواع مخلتفی از شبکه‌های ارتباطی بین‌المللی نظیر GSM، HSDPA و LTE پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه آنچه گفته شد تمام اطلاعاتی است که تا کنون در مورد محصول یاد شده در دسترس داریم و زمان عرضه آن نیز نامشخص است. در هرصورت، احتمال اینکه جزئیات بیشتری را در مورد این گوشی‌هوشمند بدست آوردیم وجود دارد، چراکه برای عرضه نهایی این محصول به بازار قطعا باید تست‌های مختلفی بر روی آن انجام شود. از جمله این تست‌ها می‌توان به تست بلوتوث و تاییدیه FCC اشاره کرد. این نوع تست‌ها همانطور که احتمالا می‌دانید تا کنون اطلاعات زیادی را از محصولات معرفی نشده فاش کرده‌اند که اغلب این اطلاعات نیز صحیح بوده‌اند.

گلکسی j max

نظر شما در مورد گوشی جدید ۷ اینچی سامسونگ چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات