بدون بازگشایی گوشی خود، چگونه از رویدادهای مهم دنیا باخبر شویم؟

جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
امروزه مطلع شدن از آخرین رویدادها و اخبار منتشر شده در سراسر جهان با توجه به خیل کثیری از برنامه‌های موجود در گوشی‌های هوشمند، امری راحت تلقی می‌شود.
تبلیغات

امروزه مطلع شدن از آخرین رویدادها و اخبار منتشر شده در سراسر جهان با توجه به خیل کثیری از برنامه‌های موجود در گوشی‌های هوشمند، امری راحت تلقی می‌شود. اما سریع‌ترین روش دریافت اخبار در گوشی و انتخاب بهترین برنامه از میان برنامه‌های موجود ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. در این پست قصد داریم برنامه خبرخوان رایگانی را معرفی نماییم که با استفاده از آن بدون نیاز به انجام کارهای اضافی و دست و پا گیر اخبار مورد نظرتان را دریافت کنید. فقط کافی است صفحه‌نمایش دستگاه خود را روشن کنید تا سریعا در جریان آخرین اخبار روز در حوزه‌هایی که برایتان مهم است قرار گیرید.

اما سریع‌ترین روش دریافت اخبار در گوشی و انتخاب بهترین برنامه از میان برنامه‌های موجود ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. جالب است بدانید ۹۹ درصد برنامه‌های خبرخوان موجود، نیازمند بازگشایی گوشی یا دستگاه مورد نظر می‌باشد!

برنامه Corgi یکی از برنامه‌های کاربردی خبرخوان است که تمامی اخبار مهم را در صفحه‌نمایش گجت مورد نظرتان به نمایش می‌گذارد. این برنامه محبوب علارغم عمر نه چندان زیاد خود، پیشرفت‌های قابل توجهی را به خود دیده است و با گذر زمان عملکرد آن بهبود ‏یافته است. این برنامه قادر است با برنامه‌هایی نظیر Feedly و اینستاگرام بخوبی کار کند و با برخورداری از رابط کاربری جذاب هر آن چه از یک برنامه خبرخوان انتظار می‌رود را مهیا می‌سازد.

آماده سازی برنامه corgi

بعد از نصب برنامه مذکور، به شما پیشنهاد داده می‌شود که قفل صفحه‌نمایش گجت‌تان را بر روی گزینه none تنظیم نمایید. البته کماکان شما قادر خواهید بود با استفاده از اثر انگشت و سایر گزینه‌های امنیتی نظیر وارد کردن پین و حالت الگو، دستگاه خود را قفل‌گشایی نمایید. بعد از انجام تنظیمات اولیه، برنامه آماده است تا شما را در جریان آخرین رویدادها قرار بدهد. این برنامه قادر است خبرها را در دو حالت «فید» و «مجله» به نمایش بگذارد.

یکی از امکانات جالب این برنامه که می‌توان به آن اشاره کرد، حالت فید آن است که در قسمت لاک اسکرین تعبیه شده است. کاربر می‌تواند با کشیدن انگشت از گوشه پایین سمت چپ به قسمت شماره‌گیری و از گوشه پایین سمت راست به برنامه دوربین دسترسی داشته باشد. همچنین با کشیدن انگشت از قسمت پایین صفحه‌نمایش می‌توان دستگاه را بازگشایی کرد. علاوه بر این‌ها، ویجت اخبار داغ، گزینه‌ی دیگری است که در اختیار کاربر قرار داده می‌شود تا با فعال کردن آن بتواند سر تیتر اخبار مهم را به صورت اعلان‌هایی در قسمت پایین صفحه‌نمایش مشاهده کند. جالب‌ترین قسمت این برنامه، زمانی است که کاربر با کشیدن انگشت خود از سمت راست صفحه‌نمایش به قسمت اخبار مورد دلخواه خود هدایت می‌شود. در این قسمت کاربر می‌تواند خبر مورد نظر خود را در مرورگر تعبیه شده، مشاهده کند و حتی در صورت نیاز آن را به اشتراک بگذارد.

حالت فید برنامه corgi

برای بازگشت به قسمت ابتدایی اخبار و بروزرسانی خبرها دکمه‌هایی تعبیه شده است. همچنین کاربر قادر است تصویر پس‌زمینه لاک اسکرین دستگاه را به سلیقه خود تنظیم نماید و یا برای تغییر پس‌زمینه از ویژگی «تصویر روز» بهره‏‌مند گردد.   

اگر حالت قبلی برنامه، باب میل شما نباشد و تمایل داشته باشید خبرها رو به مانند یک مجله در لاک اسکرین دستگاه مشاهده کنید کافی است حالت پیش‌فرض نمایش خبرها را به حالت مجله تغییر دهید. در این حالت، تصویر اصلی خبرها به صورت تمام صفحه نمایان می‌گردد که با دوبار لمس صفحه‌نمایش جزئیات مربوط به آن خبر نمایان می‌گردد. باید اعتراف کنیم که نمایش خبرها به این شیوه جذابیت استفاده از این برنامه را دوچندان می‌کند ولی نواقصی نیز همچون دسترسی نداشتن به نوار اعلان‌ها در این حالت قابل مشاهده است که امیدواریم در نسخه‌های بعدی این مشکل به کلی مرتفع گردد.

برای آزمایش کارآیی این برنامه خبرخوان اندرویدی، کافی است برنامه را از لینک‌های زیر دانلود کرده و تجربه کاری خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. آیا برنامه جایگزین خبرخوان دیگری را می‌شناسید؟ برنامه مورد علاقه شما دارای چه ویژگی‌هایی است؟ آیا از رابط کاربری مدرن و مناسب برخوردار است؟ از انواع ویجت‌ها پشتیبانی می‏کند؟

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات