تصاویر فراری لافراری اسپایدر منتشر شد

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
فراری نخستین تصاویر رسمی از مدل روباز لافراری را منتشر کرد. این مدل در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ به طور رسمی رونمایی خواهد شد. برای مشاهده‌ی جدید‌ترین شاهکار فراری، همراه زومیت باشید.
تبلیغات

فراری سرانجام تصاویر مدل روباز ابر خودروی لافراری را منتشر کرد؛ آنچه که در تصاویر مشاهده می‌شود خودرویی بسیار خیره کننده است. رونمایی از آن برای نمایشگاه خودروی پاریس برنامه‌ریزی شده است. این مدل اساسا یک لافراری استاندارد است که سقف آن حذف شده و از نمونه‌ی قابل بازشدن و از جنس فیبرکربن یا پارچه بهره خواهد برد.

فراری لافراری اسپایدر از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر وی شکل بهره‌مند است که توانایی تولید ۷۸۹ اسب بخار قدرت را دارد و در کنار آن از یک الکتروموتور به قدرت ۱‍۶۱ اسب بخار نیز استفاده شده است. با این قدرت، این سوپراسپرت می‌تواند در مدت زمان ۲.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

لافراری اسپایدر

مهندسین مارنللو قطعا تنها به حذف سقف اکتفا نکرده‌اند؛ فراری در اخبار منتشر شده اعلام کرده است که مهندسین این شرکت تغییراتی را در آیرودینامیک این خودرو ایجاد کرده‌اند تا عدم وجود سقف تاثیر منفی در تولید نیروی رو به پایین (Down force) ایجاد نکند. همچنین اصلاحات قابل توجه و وسیعی نیز در بخش شاسی اعمال شده‌اند تا سختی و مقاومت پیچشی شاسی نسبت به مدل کوپه کاهشی نداشته باشد. این اصلاحات و تغییرات کاملا مثبت و لازم هستند چرا که یک شاسی معمولی و نه چندان مقاوم نمی‌تواند تحمل قدرت ۹۴۹ اسب بخاری پیشرانه‌ی این خودرو را داشته باشد.

لافراری اسپایدر

اگر خواهان فراری لافراری اسپایدر باشید باید بگوییم که تمامی این مدل‌ها در رونمایی خصوصی که قبلا برای مشتریان انجام شده به فروش رفته‌اند. نظر شما در رابطه با آخرین شاهکار فراری چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات