تویوتا کرولا ایکس به بازار ایران رسید

چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نماینده‌ی رسمی فروش خودرو‌های تویوتا در ایران به تازگی اقدام به عرضه‌ی نمونه‌ی فول و اسپرت سدان محبوب کرولا با نام کرولا X کرده است. برای اطلاع از جزئیات این خودرو و شرایط فروش آن، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت ایرتویا در جدید‌ترین اقدام خود، فروش تویوتا کرولا تایپ ایکس (Type X) را آغاز کرده است. این خودرو نمونه‌ی فول و اسپرت تیپ XLI کرولا است.

کاربران کرولا ایکس می‌توانند از امکاناتی نظیر آینه‌های تاشو برقی، ورود بدون کلید همراه با استارت دکمه‌ای، سنسورهای جلو و صندلی‌های تاشو عقب بهره ببرند. این خودرو هم‌چنین در بخش ظاهری نیز تغییراتی نسبت به تیپ‌های GLI و XLI‌ به همراه دارد. این تغییرات در راستای اسپرت‌تر کردن خودرو صورت گرفته است.

رینگ‌های طرح اسپرت، بال عقب بزرگ، رکاب‌های جانبی با طرح فیبر کربن و سپرهای اسپرت در جلو و عقب خودرو را می‌توان بخشی از تغییرات کرولا X در نمای ظاهری خود عنوان کرد.

هم اکنون مدل ۲۰۱۶ این خودرو توسط شرکت ایرتویا در ایران با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان و تحویل فوری در حال عرضه است. همچنین خریداران می‌توانند این خودرو را به صورت شرایط اقساطی به دو صورت کوتاه مدت (۸ ماهه) بدون کارمزد و بلند مدت (۱۸ماهه) با کارمزد ۲۱ درصد خریداری کنند.

برای اطلاع بیشتر از شرایط فروش تویوتا کرولا تایپ ایکس می‌توانید به وب‌سایت فروش شرکت ایرتویا مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات