دوربین دوگانه آیفون 7‌ پلاس با افشای تصویری از جلسه داخلی فاکسکان تایید شد

سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
سرمنشا آخرین شایعات منتشر شده در مورد آیفون ۷ پلاس اپل دقیقا از جایی است که انتظار می‌رود. فاکسکان اخیرا نشستی داخلی را با حضور کارکنانش برگزار کرده که طی آن تصویری از آیفون ۷ پلاس اپل فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قریب به دو ماه مانده به رونمایی از نسل جدید آیفون‌های اپل، فاکسکان به عنوان مونتاژکننده این گوشی‌های هوشمند جلسه‌‌ای داخلی را با حضور کارکنانش برگزار کرده که طی آن اسلایدی را که حاوی تصویری از آیفون ۷ پلاس بوده به نمایش گذاشته است. در این تصویر می‌توان مشاهده کرد که آیفون ۷ پلاس مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی از وجود دوربین با لنز دوگانه و رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل بهره می‌برد.

در این تصویر می‌توان شیارهای جدید پیش بینی شده برای آیفون ۷ پلاس را مشاهده کرد که در گوشه‌های آیفون زیر انحنای هر لبه قرار دارد. از جمله‌ی اطلاعات دیگری که در این اسلاید می‌توان رویت کرد، همراه شدن این گوشی با iOS 10‌ است که البته چندان تعجب برانگیز نیست.

البته شایعات بسیار زیادی در مورد آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس این کمپانی وجود دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد که از این رو احتمالا شاهد عرضه‌ی ایربادهای لایتنینگ یا عرضه‌ی آداپتور تبدیل لایتنیگ به درگاه ۳.۵ میلی متری خواهیم بود. همچنین باید به شایعات دیگر مطرح شده نیز اشاره کرد که به اضافه شدن قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

پیش از نیز و در مورد نسل‌های پیشین آیفون نیز فاکسکان سابقه‌ی افشای اطلاعات و تصاویر را دارد، بطوری که این کمپانی پنج ماه پیش از رونمایی آیفون ۶، تصویری از این گوشی را فاش کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات