تصویر Find 9، پرچمدار اوپو فاش شد

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی چینی اوپو که در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته تبدیل به یکی از برترین سازندگان گوشی‌های اندرویدی در جهان شود، درصدد است به زودی از پرچمدار جدیدش با نام Oppo Find 9 رونمایی کند. بر این اساس تصویری از این گوشی در فضای وب منتشر شده است.
تبلیغات

تصویری منتسب به گوشی هوشمند اوپو Find 9 در وبسایت چینی Weibo منتشر شده است. از چندی پیش شایعات در مورد این گوشی هوشمند پرچمدار بالا گرفته است. پیش‌تر در ماه آوریل، تصویری از نتیجه‌ی تست این گوشی در بنچمارک GFXBench منتشر شد. از آن زمان تصویر دیگری از Find 9 دیده نشد، تا این که امروز تصویری از پنل جلوی این گوشی در فضای مجازی انتشار یافت. این تصویر را در زیر مشاهده می‌کنید.

Oppo Find 9

انتظار می‌رود که اوپو Find 9 مجهز به یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی کواد اچ‌دی از نوع سوپرامولد باشد. از نظر طراحی می‌توان گفت که این پرچمدار چینی، تقریبا هیچ حاشیه‌ای در دو طرف صفحه‌نمایش خود ندارد. انتظار داریم که Find 9 از تراشه‌ی قدرتمند کوالکام اسنپدارگون ۸۲۱ بهره ببرد. همچنین یکی از نسخه‌های این گوشی دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود. دو نسخه از این گوشی هوشمند به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین کاربرانی که ۸ گیگابایت رم را برای یک اسمارت‌فون اضافه می‌دانند، می‌توانند از نسخه‌ی دیگر که دارای رم و حافظه‌ی داخلی کمتری است استفاده کنند.

Oppo Find 9

دوربین ۲۱ مگاپیکسلی این گوشی از قابلیت نوینی به نام «لرزشگیر تصویر اسمارت سنسور» بهره می‌برد. این قابلیت موجب شده است که لرزشگیر اپتیکال تصویر از لنز خارج شده و در درون سنسور تصویر جای گیرد. این تغییر به گوشی اجازه می‌دهد که عمل لرزشگیری تصویر را روی سه محور انجام دهد، در حالی  که لرزشگیرهای اپتیکال دیگر، این عمل را روی دو محور انجام می‌دهند. این قابلیت، تنها ۲ درصد انرژی مصرف شده توسط لرزشگیر اپتیکال تصویر سایر گوشی‌های هوشمند را مصرف می‌کند که در نوع خود فوق‌العاده است. دوربین سلفی این گوشی، یک نمونه‌ی ۱۶ مگاپیکسلی قدرتمند است که بدون شک توانایی تهیه‌ی سلفی‌های بی‌نظیری را خواهد داشت.

باتری این گوشی ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با توجه به بهره‌مندی آن از صفحه نمایش امولد، پردازنده‌ی کم‌مصرف و لرزشگیر بسیار کم مصرف‌تر، انتظار می‌رود که شارژدهی بسیار خوبی را از این پرچمدار ببینیم. در ضمن اوپو از فناوری شارژ سریع خود موسوم به VOOC در این پرچمدار استفاده کرده است تا زمان شارژ آن را به طرز چشمگیری کاهش دهد. یک پورت USB 2.0 نوع C نیز روی این گوشی تعبیه شده است.

گفته می‌شود که این گوشی اواخر آگوست رونمایی می‌شود. اوپو به انتشار تیزرهای تبلیغاتی زیاد از پرچمداران خود، پیش از عرضه‌ی آن‌ها شهرت دارد. بنابراین به زودی باید منتظر تبلیغات این سازنده‌ی چینی برای پرچمدار جدیدش باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات