اپل نرم افزار Apple Store را با افزوده شدن بخش پیشنهادها برای هر کاربر بازطراحی می کند

شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش بلومبرگ، شرکت اپل به زودی از نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی نرم‌افزار اختصاصی Apple Store رونمایی می‌کند. نسخه‌ی جدید نرم‌افزار یاد شده که برای خرید آنلاین محصولات اپل طراحی شده، دارای ویژگی پیشنهادهای سفارشی برای خرید محصولات جدید، براساس تاریخچه‌ی خرید هر کاربر خواهد بود. زومیت را همراهی کنید.
تبلیغات

طبق گزارش‌های رسیده از بلومبرگ، شرکت اپل به زودی از نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی نرم‌افزار اختصاصی Apple Store خود، رونمایی خواهد کرد. بخش جدیدی با عنوان پیشنهادهای سفارشی برای خرید محصولات جدید به نسخه‌ی جدید نرم‌افزار اپ‌استور که برای خرید آنلاین محصولات اپل طراحی شده، افزوده خواهد شد. این پیشنهادها براساس تاریخچه‌ی خرید، محصولات جدید را به هر کاربر پیشنهاد خواهد داد.

مقاله‌های مرتبط:

    با استناد به منابع آگاه از برنامه‌های اپل، بلومبرگ گزارش کرده که شرکت اپل به احتمال قوی، زبانه‌ای تحت عنوان For You را به نرم‌افزار خرید آنلاین Apple Store اضافه خواهد کرد که مشابه بخش "For You" در نرم‌افزارهای Apple Music و Apple News است. این زبانه (tab) براساس سفارشات قبلی شما، پیشنهادهایی را برای خرید ارائه خواهد کرد.

    نرم‌افزار Apple Store جاری، با وجود این که دارای زبانه‌ی Featured برای نمایش پیشنهادهای محصولات عمومی برای کاربران است، اما پیشنهادهای شخصی‌سازی شده را براساس سابقه‌ی خرید به مشتریان ارائه نمی‌دهد. فعلا دلیل این تغییرات مشخص نیست؛ اما به احتمال زیاد اپل تلاش می‌کند که کاربران خود را با محصولات جدید متناسب با آن‌ها که امکان دیده شدن کم‌تری دارند، آشنا کند.

    اضافه شدن بخش پیشنهادات، تغییری را در اپل نشان می‌دهد که باعث نگرانی در مورد حریم خصوصی و استفاده از داده‌های رفتار مشتریان برای کسب درآمد بیش‌تر می‌شود. نرم‌افزارهای استریم موسیقی و اخبار، موسیقی‌ها و داستان‌های خبری را به کاربران پیشنهاد می‌دهند. این دو نرم‌افزار در درجه‌ی اول این کار را براساس علاقه‌مندی کاربران که با انتخاب‌های خود این موضوع را به اپل اعلام کرده‌اند، انجام می‌دهند. به علاوه، شرکت‌های آمازون و گوگل که حالا زیرمجموعه‌ی آلفابت است، به طور منظم سلیقه و خریدهای قبلی کاربر را برای رونق بخشیدن به کسب‌وکار خود و پیشنهاد محصولات مکمل، زیرنظر گرفته و آن‌ها را استخراج می‌کنند.

    شرکت اپل در نظر دارد که نرم‌افزار Apple Store بازطراحی شده‌ی خود را در آینده‌ای نزدیک و به احتمال زیاد ظرف دو هفته‌ی آینده، رونمایی کند. Apple Store جدید، نرم‌افزاری جامع خواهد بود که در آیفون و آیپد اپل عمل خواهد کرد.

    آیا مایل به افزوده شدن بخش پیشنهاد محصول بر اساس علایق خود به نرم‌افزار اپل استور هستید؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات