بخشی از رقابت های المپیک ۲۰۱۶ بصورت ۳۶۰ درجه برای Gear VR سامسونگ پخش خواهد شد

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تابستان ۲۰۱۶ را باید یکی از شیرین‌ترین بازه‌های زمانی از نظر دوستداران ورزش خواند، چراکه پس از بازی‌های جام ملت‌های اروپا، المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو آغاز می‌شود، حال آنکه اخبار منتشر شده توسط پخش کنندگان تلویزیونی این رقابت‌ها می‌تواند برای دوستداران فناوری نیز جذابیت‌هایی داشته باشد، چراکه NBC بخشی از برنامه‌های خود را برای هدست واقعیت مجازی سامسونگ پخش می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

پس از پایان جام ملت‌های اروپا، شاهد برگزاری المپیک ریودوژانیرو خواهیم بود. کانال تلویزیونی NBC در روزهای گذشته برنامه‌های خود برای پوشش تلویزیونی این رقابت‌ها را اعلام کرد. براساس اخبار منتشر شده که می‌تواند برای دوستداران ورزش و فناوری بسیار جالب توجه باشد، این رسانه در نظر دارد تا بخشی از رقابت‌ها را برای هدست‌های واقعیت مجازی پخش کند، البته باید به این موضوع اشاره کرد که تنها هدست واقعیت مجازی که قادر است از این امکان استفاده کند، گیر وی آر سامسونگ خواهد بود.

براساس اطلاعات ارائه شده ۸۵ ساعت مسابقات ورزشی و مراسم المپیک ۲۰۱۶ برای کاربران گیر وی آر بصورت ۳۶۰ درجه آماده شده و پخش خواهد شد. محتوای ۳۶۰ درجه مورد نظر شامل مراسم افتتاحیه و اختتامیه، شماری از مسابقات بسکتبال، ژیمناستیک و هفت گانه خواهد بود. برای استفاده از این محتوا، کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ منطبق بر هدست‌ واقعیت مجازی گیر وی آر با در اختیار گرفتن اپلیکیشن NextVR می‌توانند به این محتوا دسترسی داشته باشند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات