متهم دوم پرونده هک شدن حساب کاربری افراد مشهور و لو رفتن اطلاعات شخصی آن ها اظهار بی گناهی کرد

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
احتمالا به یاد دارید که چندی پیش، تصاویر شخصی برخی از افراد مشهور در فضای وب لو رفته بود. این اطلاعات از حساب کاربری جی‌میل و آی‌کلود این افراد بدست آمده بود. Edward Majerczyk دومین هکری بوده که در جریان لو رفتن اطلاعات شخصی مثل تصاویر و ویدیوهای افراد مشهور نقش داشته و حال به تازگی وی در این مورد اظهار بی‌گناهی کرده است. درادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هنوز پرونده هک شدن حساب کاربری بسیاری از افراد مشهور که چند وقت پیش باعث لو رفتن تصاویر شخصی آن‌ها شده بود بسته نشده است. Edward Majerczyk یک مرد شیکاگوئی است که اعتراف کرده با استفاده از فیشینگ توانسته بیش از ۳۰۰ نفر را فریب داده و حساب کاربری جیمیل و آی‌کلود آن‌ها را هک کند که ۳۰ نفر از این افراد، از چهره‌های مشهور بودند. با بررسی مجدد و به نوعی چانه زنی با دادگاه، حکم این فرد از ۵ سال زندان به ۶ تا ۱۲ ماه زندان کاهش می‌یابد. هم اکنون می‌دانیم که با توجه به انتقال این شخص از کالیفرنیا به ایلینویز به منظور صدور حکم دادگاه، وی به مدت چند هفته را پشت میله‌های زندان سپری کرده است.

اما جالب اینجاست که تصمیم نهایی برای رایان کالینز به درخواست خود او تنها سه ماه پس از این درخواست، گرفته شد. در هرحال، لازم به ذکر است که ظاهرا هیچ ارتباطی بین این دو مرد وجود ندارد و تنها نقطه اشتراکی که بین این دو شخص وجود دارد، هدف آن‌ها به منظور هک کردن حساب‌های شخصی افراد مشهور و به دست آوردن تصاویر و ویدیو‌های شخصی این افراد بوده است. از جمله افرادی که تصاویر و اطلاعات شخصی آن‌ها توسط این افراد در فضای وب لو رفت، می‌توان به جنیفر لارنس، اسکارلت جانسون و ... اشاره کرد. علاوه بر این هیچ مدرک مهمی که نشان دهد اطلاعات یاد هک شده توسط این دو شخص توسط خود آن‌ها به صورت آنلاین منتشر شده، وجود ندارد. در هر صورت به نظر می‌رسد تازگی هک شدن حساب‌ کاربری افراد مشهور و سرشناس در آمریکا در حال گسترش است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات