AMD دو کارت گرافیکی پایین رده RX460 و RX470 را معرفی کرد

جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تقریبا دو ماه از معرفی کارت گرافیک رادئون RX480 که یک محصول میان‌رده به شمار می‌رفت می‌گذرد. به تازگی AMD از دو کارت گرافیکی ارزان و پایین رده با نام‌های RX460 و RX470 رونمایی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

رادئون RX480 یک محصول ارزان با قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی است به طوری که لقب ارزان‌ قیمت‌ترین کارت گرافیک سازگار با واقعیت مجازی را با خود یدک می‌کشد. AMD نگاه ویژه‌ای به کارت‌های گرافیک ارزان قیمت دارد و در همین راستا امروز از دو کارت گرافیکی پایین رده‌ی RX460 و RX470 رونمایی کرده است. این دو محصول برای واقعیت مجازی مناسب نیستند ولی نیازهای طیف وسیعی از گیمرها را برآورده خواهند کرد.

کارت RX470 برای بازی کردن با رزولوشن 1080p طراحی شده است. توان پردازشی این کارت ۴.۹ ترافلاپس و پهنای باند رابط آن به ۲۱۱ گیگابایت در ثانیه می‌رسد. این محصول پایین‌رده می‌تواند جایگزین مناسبی برای کارت‌ّهایی همچون R7 270 باشد. RX470 به مانند برادر بزرگترش بر پایه 10 Polaris توسعه یافته است و از ۴ گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 بهره می‌برد.

کارت RX460 یک محصول بسیار ارزان خواهد بود که هدف اصلی طراحی آن انجام بازهای ورزشی الکترونیکی است. این محصول توان پردازشی ۲.۲ ترافلاپس و پهنای باند ۱۱۲ گیگابایت خواهد داشت، RX460 در دو مدل ۲ و ۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. هنوز AMD‌ قیمت این دو محصول را اعلام نکرده است؛ اما به توجه به قیمت ۱۹۹ دلاری برادر قوی‌ترشان (RX480) باید منتظر کارت‌هایی بسیار ارزان باشیم. RX460 و RX470 به ترتیب ۱۸ و ۱۴ مرداد ماه وارد بازار می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات