اعلام آمادگی 50Cent برای نجات برنامه تخت گاز

جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از خروج کریس ایوانز از برنامه تخت‌گاز یا تاپ‌گیر و تصمیم BBC مبنی بر ادامه برنامه بدون او، خواننده رپ، 50CENT، اعلام کرده که در صورت بروز هر گونه مشکل در روند تولید این برنامه، حاضر است برای رفع آن با BBC همکاری کند. برای اطلاع از جزئیات این پیشنهاد، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مطمئنا اجرای برنامه تخت‌گاز افتخار بزرگی خواهد بود. پس از خروج ایوانز BBC اعلام کرد کسی جایگزین او نخواهد شد. اما با این وجود خواننده معروف سبک رپ آمادگی خود را برای نشستن بر صندلی کریس اعلام کرده است. البته این کار برای BBC هزینه‌های سنگینی را در پی خواهد داشت. کرتیس جکسون ملقب به 50Cent در مصاحبه‌ای گفته است:

بسیار علاقه‌مندم تا مجری برنامه تخت‌گاز باشم. به عقیده من حضورم در این برنامه می‌تواند آن را از بحرانی که گرفتار آن شده است، نجات دهد. البته حضور من برای BBC هزینه بر است. تقریبا خودرویی نیست که من خریداری نکرده باشم و در واقع مجموعه خودرو من کامل و بی نقص است.

مطمئنا دارابودن مجموعه‌ای کامل از خودروها به کسی صلاحیت مجری‌گری برنامه را نمی‌دهد؛ اما همه‌ی ما خوب می‌دانیم که تخت‌گاز دیگر آن حال و هوای همیشه ی خود را ندارد. این خواننده در همین رابطه گفته است:

بعد از این که سه مجری قدیمی تخت‌گاز آن را ترک کردند، این برنامه دیگر برای طرفداران همیشگی‌ آن قابل شناخت نیست. همه چیز در آن عوض شده است. اگر به زودی این برنامه به وضعیتی که باید در آن باشد برنگردد، ممکن است هیچ‌وقت توانایی تغییر و بهبود را پیدا نکند. تخت‌گاز محبوب باید به گونه‌ای باشد که همه مخاطبین در سراسر دنیا از مشاهده آن لذت ببرند.

این حقیقت آشکاری است که کرتیس جکسون گزینه‌ی مطلوبی برای مجری‌گری در تخت‌گاز نیست. اما دانستن این امر که به هر حال، بی‌بی‌سی برای مجری جدید تخت گاز حق انتخاب دارد، مخاطبین و دوست‌داران آن را دلگرم می سازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات