گلکسی گیر S3 با طراحی گرد در نمایشگاه IFA 2016 معرفی خواهد شد

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی گیر اس ۳ نام محصول پوشیدنی جدید سامسونگ است و نسخه‌ی جدیدی از ساعت‌های هوشمند این کمپانی به حساب می‌آید. پس از موفقیت‌های گیر اس ۲ در بازار که به خاطر طراحی و رابط کاربری زیبا نصیب این گجت شد، سامسونگ قصد دارد گیر اس ۳ را نیز با طراحی گرد شبیه به نسل قبلی خود طراحی کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طراحی گرد و زیبای Galaxy Gear S2 یکی از دلایل استقبال خوب کاربران از این ساعت هوشمند سامسونگ بود. تا کنون خبرهای مختلفی از نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ با نام گلکسی گیر اس ۳ منتشر شده و امروز نیز خبری منتشر شد که ادعا می‌کند این ساعت هوشمند نیز مانند نسل قبلی خود از طراحی گرد بهره‌مند خواهد بود.

اطلاعات دیگری که از ساعت هوشمند جدید سامسونگ منتشر شده، تاریخ معرفی آن را نمایشگاه IFA 2016 در ماه سپتامبر عنوان می‌کند. این نمایشگاه که مخصوص معرفی محصولات الکترونیکی است، هرساله در شهر برلین برگزار می‌شود و IFA 2016 نیز از تاریخ دوم تا هفتم سپتامبر سال جاری برگزار خواهد شد. سامسونگ پیش از این از این نمایشگاه برای معرفی فبلت‌های نوت خود استفاده کرده است اما از آنجا که گلکسی نوت ۷ سامسونگ در تاریخ دوم آگوست معرفی خواهد شد، می‌توان ساعت هوشمند Galaxy Gear S3 را بزرگ‌ترین خبر سامسونگ در نمایشگاه امسال IFA دانست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات