اولین تصاویر از ساعت هوشمند Meizu رویت شد

جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر جدیدی از ساعت‌هوشمند کمپانی چینی Meizu منتشر شده که در این تصاویر می‌توانیم به خوبی شکل و ظاهر این محصول را مشاهده کنیم. این ساعت‌ از نمایشگری گرد بهره می‌برد و احتمالا از سیستم‌عامل اندروید ور استفاده نمی‌کند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

اگرچه در حال حاضر جایگاه ساعت‌های هوشمند در زندگی روزانه ما چندان مناسب نبوده و فروش این محصولات نیز چندان قابل توجه نیست، اما این دلایل باعث نشده تا کمپانی Meizu به بازار ابزارهای پوشیدنی وارد نشود. به تازگی چند تصویر از این شرکت چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند منتشر شده که در این تصاویر، می‌توانیم اولین ساعت هوشمند این کمپانی را مشاهده کنیم. در نهایت با نگاهی به این تصاویر در می‌یابیم که محصول Meizu نیز از نمایشگری دایره‌ای بهره خواهد برد.

علاوه بر تصویر خود محصول، تصویری از بسته‌بندی آن نیز منتشر شده است. بسته‌بندی این ساعت‌هوشمند به رنگ خاکستری بوده و لوگو Meizu نیز بر مرکز آن درج شده است. این ساعت‌هوشمند به نظر محصول جالبی می‌آید ولی منبعی که تصاویر یاد شده را منتشر کرده متاسفانه انتشار تصویر جعبه باز شده آن را فراموش کرده است تا بدین صورت نگاهی هم به آن بیاندازیم. در هر صورت ممکن است منبع یاد شده دلایلی برای اینکار داشته باشد.

گفته می‌شود تصویر زمینه این ساعت‌هوشمند را می‌توان شخصی‌سازی کرد. از دیگر امکانات ساعت‌هوشمند Meizu می‌توان به شمارشگر گام‌ها، و سه دکمه کنترلی آن اشاره کرده که در لبه سمت راست بدنه ساعت جای گرفته‌اند. بنا به اعلام شایعات، این محصول از چیپ RK6321 راک‌چیپ بهره خواهد برد که شامل ۲ هسته Cortex A5 است. به دلیل استفاده از این پردازنده، به نظر می‌رسد این محصول از سیستم‌عامل اندروید پوشیدنی بهره نخواهد برد. لازم به ذکر است که سیستم‌عامل اندروید پوشیدنی، پلتفرمی محسوب می‌شود که فقط از چیپ‌های ساخت شرکت کوالکام پشتیبانی می‌کند.

احتمال دارد دستگاه مور داشاره در روز ۱۰ آگوست معرفی شود، چراکه کمپانی Meizu قبلا دعو‌ت‌نامه‌هایی را برای مراسمی که قصد دارد در آن برگزار کند، ارسال کرده است. منابع مختلف اعلام کرده‌اند که این مراسم احتمالا برای معرفی گوشی‌هوشمند فلزی Meizu برگزار خواهد شد. این گوشی‌هوشمند، اقتصادی بوده و از نمایشگری ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد. پردازنده در نظر گرفته شده برای این محصول نیز چیپ Helio P10 مدیاتک است. گوشی‌یاد شده از ۲ گیگابایت حافظه رم و نیز ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای مدل پایه، بهره می‌برد. به نظر می‌رسد به زودی اخبار بیشتری را در مورد این محصول از جانب Meizu خواهیم شنید.

meizu smart watch

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات