یاهو مسنجر باز طراحی شده برای سیستم های عامل دسکتاپ منتشر شد

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه جدید اپلیکیشن پیام‌رسان یاهو برای دسکتاپ منتشر شده است. در این نسخه شکل و ظاهر این مسنجر مورد باز طراحی کلی قرار گرفته و حالا شبیه به نسخه‌های اندروید و iOS و نیز نسخه تحت وب شده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

سال گذشته، یاهو اعلام کرد که این شرکت قصد دارد نسخه باز طراحی شده جدید مسنجر معروف خود را منتشر کند. نسخه بازطراحی شده مسنجر یاهو در واقع برای دو سیستم‌عامل موبایلی iOS و اندروید منتشر شد و سپس نسخه تحت وب این مسنجر نیز مورد باز طراحی قرار گرفت. در هرحال اگر شما همیشه نسخه اصلی دسکتاپ این پیام‌رسان را برای استفاده ترجیج می‌دهید، باید خوشحال باشید چراکه به تازگی نسخه دسکتاپ مسنجر یاهو نیز باز طراحی شده و حالا در دسترس کاربران قرار گرفته است.

این موضوع در قالب پستی که در صفحه Tumblr یاهو منتشر شده، اعلام شد:‌ «امروز ما خبر خوبی برای شما داریم و آن خبر این است که حالا می‌توانید از تمامی امکانات و قابلیت‌های مورد نظر خود را در نسخه جدید یاهو مسنجر برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک لذت ببرید.» اساسا اگر شما از اپلیکیشن مسنجر یاهو در گوشی‌هوشمند خود استفاده می‌کنید و یا از نسخه تحت وب بهره می‌برید، حالا می‌توانید با نصب نسخه جدید مخصوص دسکتاپ این مسنجر نیز با ظاهری مشابه، کار کنید.

این نسخه جدید کمی یادآور نسخه اولیه واتس‌اپ برای موبایل بود که پس از آن همین شکل در نسخه تحت وب و سپس نسخه دسکتاپ یاهو مسنجر نیز اعمال شده است. اگر نمی‌خواهید که پیام‌رسان را همیشه در نسخه تحت وب به صورت باز نگه دارید و نیز نمی‌خواهید به طور مدام با نسخه موبایلی یاهو مسنجر، پیام‌های خود را بررسی کنید، حالا می‌توانید با رایانه شخصی خود و با اپلیکیشن مخصوص دسکتاپ اینکار را انجام دهید.

نسخه تحت دسکتاپ همچنین شامل یک دکمه مخصوص عدم ارسال می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد تا پیام‌های ارسال شده را از حالت ارسال خارج کنند. اگر شما هم علاقمند به دانلود نسخه جدید باز طراحی شده مسنجر یاهو هستید، می‌توانید از طریق سایت یاهو اقدام کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات