افزایش فروش مزدا در سه ماهه دوم ۲۰۱۶

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مزدا با عرضه‌ی خودروهای جدید با طراحی زیبا و تجهیزات پیشرفته، فروش خوبی را تجربه می‌کند. این خودروساز مطرح ژاپنی در سه‌ ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی موفق به افزایش فروش چشمگیر محصولات خود در بازار رقابتی اروپا شده است. برای اطلاع از جزئیات این خبر با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 مزدا در بین ماه‌های آوریل و ژوئن بیش از ۶۰۵۷۱ دستگاه خودرو به فروش رسانده است که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گفته‌ی این خودروساز ژاپنی فروش محصولات این شرکت ۱۷ و ۴ درصد در کشورهای آلمان و فرانسه که بزرگ‌ترین بازار‌های مزدا در اروپا به حساب می‌آیند، افزایش یافته است؛ در عین حال تقاضا برای محصولات مزدا در اسپانیا نیز با افزایش ۳۰ درصدی روبرو شده است.

در سه‌ماهه‌ی دوم سال بیشترین حجم تولید مزدا را شاسی بلند محبوب CX-3 تشکیل داده است که جزو پرفروش‌ترین مدل‌های مزدا نیز شناخته می‌شود. فروش این مدل در اروپا بیشتر از CX-5، برادر بزرگ‌تر خود است.

مارتین تن بریک مدیر‌فروش و خدمات مشتریان مزدا در اروپا در این خصوص گفت:

این ادای احترامی است به کارکنان و شرکای ما در اروپا که ما را قادر ساختند در بازار پر فراز و نشیب این قاره، برای مدتی طولانی رشد خود را حفظ کنیم. البته استراتژی بلندمدت ما به همراه تکنولوژی و زبان طراحی فعلی نیز قطعا ما را یاری می‌کند.

در واقع مزدا در بخش خودرویی رشد قابل توجهی در کشورهایی مانند پرتغال (بیش‌ از ۱۶۳ درصد)، سوئد (۷۳ درصد)، بلژیک(۷۱ درصد)، ایتالیا (۶۷ درصد)، فرانسه (۶۴ درصد)، دانمارک (۵۲ درصد)، فنلاند (۴۹ درصد) و لهستان (۳۹ درصد) داشته است.

مزدا انتظار دارد که رودستر پرفروش این شرکت، مدل MX-5 در کنار عرضه‌ی نسخه‌ی جدید آن، MX-5 RF که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد، نیز به افزایش میزان فروش محصولات این کشور در بازار رقابتی اروپا کمک کند. 

مزدا اخیرا سرمایه‌گذاری گسترده‌ای برای افزایش فروش و کسب سهم بیشتری از بازار‌های جهان کرده است. زبان طراحی جدید و بسیار زیبای کودو در کنار تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی اسکای اکتیو و G-Vectoring، از دیگر تمهیدات این شرکت ژاپنی است تا خود را بیش از پیش در سطح جهان مطرح کند.

مزدا CX-3
مزدا CX-3
مزدا CX-3
مزدا CX-3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات