سامسونگ قصد دارد امسال ۳۵۰ میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ همچنان عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ی گوشی‌های هوشمند در جهان را یدک می‌کشد. گفته می‌شود این کمپانی کره‌ای قصد دارد در سال جاری میلادی ۳۵۰ میلیون گوشی هوشمند بفروشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

منابع نزدیک به سامسونگ معتقدند که این کمپانی پس از فروش ۳۲۴.۸ میلیون گوشی هوشمند در سال گذشته، امسال می‌تواند بیش از ۳۵۰ میلیون دستگاه‌ گوشی هوشمند خود را به فروش برساند. این آمار موجب می‌شود که سامسونگ همچنان با اقتدار در صدر جدول بزرگ‌ترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند جهان بایستد. این کمپانی موفق شد که در سه‌ماهه‌ی نخست سال جاری ۸۱.۹ میلیون گوشی بفروشد، که این آمار با ۶ درصد افت، در سه‌ماهه‌ی دوم به ۷۷ میلیون رسیده است.

Glaxy s7

سامسونگ برای رسیدن به پیش‌بینی فروش ۳۵۰ میلیون گوشی هوشمند در سال جاری باید تمام تلاش خود را به کار گیرد. این کمپانی کره‌ای باید در نیمه‌ی دوم سال جاری ۱۹۱.۱ میلیون گوشی بفروشد. سه‌ماهه‌ی چهارم سال به دلیل فرا رسیدن ایام تعطیلات می‌تواند برای رسیدن به این هدف کمک بزرگی به سامسونگ کند. پرچمداران این کمپانی یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در نیمه‌ی نخست سال جاری حدود ۲۷ میلیون دستگاه فروخته‌اند. برای درک رشد عظیم صنعت و بازار موبایل کافی است بدانید که سامسونگ ۶ سال پیش یعنی در سال ۲۰۱۰، هدف خود را بر روی فروش سالانه تنها ۲۵ میلیون گوشی هوشمند قرار داده بود!

Glaxy s7

سامسونگ همچنین می‌تواند از گلکسی نوت ۷ پرچمدار جدید خود که کمتر از یک هفته‌ی دیگر رونمایی خواهد شد نیز به بهترین نحو برای برای بهبود آمار فروش امسال خود بهره ببرد. این فبلت که همگان به شدت مشتاق دیدار آن هستند، روز سه‌شنبه ۱۲ مرداد، در مراسم اختصاصی سامسونگ موسوم به Unpacked در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد. این پرچمدار دارای صفحه‌نمایشی ۵.۸ اینچی و کواد اچ‌دی بوده و در آمریکا و چین از تراشه‌ی قدرتمند ۴ هسته‌ای و ۶۴ بیتی کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد. این تراشه از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ بهره می‌برد. گلکسی نوت ۷ در سایر نقاط جهان با تراشه‌ی ۸ هسته‌ای اکسینوس ۸۸۹۳ که توسط خود سامسونگ طراحی و تولید شده به فروش می‌رسد.

این گوشی هوشمند از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره برده و دارای همان دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی به کار رفته در گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج است. یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مسئول تامین انرژی این غول است و اندروید ۶ یا مارشمالو به صورت پیش‌فرض بر روی گلکسی نوت ۷ نصب شده است. از جمله ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به بهره‌مندی آن از حسگر اثر انگشت و اسکنر عنبیه اشاره کرد.

منابع موثق می‌گویند که سامسونگ علاوه بر سری اس و نوت که پرچمدارانش هستند، از گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی سری J نیز برای رسیدن به هدف خود یعنی فروش ۳۵۰ میلیون گوشی هوشمند در سال جاری بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات