تصویر رندر جدیدی از نکسوس مارلین فاش شد

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل امسال نکسوس‌های خود را با نام‌های مارلین و سیل‌فیش به بازار عرضه می‌کند. اخیرا تصاویر رندری از نکسوس مارلین منتشر شده است که دید بهتری از طراحی آن به ما می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

از آن‌جا که نکسوس‌های جدید گوگل تا چند هفته‌ی دیگر رونمایی می‌شوند، تعجبی ندارد که در روزهای آتی شاهد افزایش شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد این دو محصول باشیم. گفته می‌شود که کمپانی اچ‌تی‌سی سازنده‌ی هردوی این محصولات خواهد بود. تاکنون تصاویر رندر رسمی کمی از نکسوس‌های جدید گوگل منتشر شده که طراحی مدل کوچک‌تر یعنی نکسوس سیل‌فیش را نشان می‌دادند. حال تصویر جدیدتری از مدل ۵.۵ اینچی و بزرگ‌تر نکسوس‌های امسال یعنی نکسوس مارلین منتشر شده است. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی کواد اچ‌دی به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود. 

nexus marlin

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، طراحی بدنه‌ی نکسوس مارلین، شبیه پرچمدار سال ۲۰۱۶ اچ‌تی‌سی یعنی اچ‌تی‌سی ۱۰ خواهد بود. این مورد تعجب چندانی ندارد، چرا که گوگل پیش‌تر با کمپانی‌های سازنده‌ی نکسوس‌های پیشین یعنی سامسونگ و ال‌جی نیز همین عمل را انجام داده است. تفاوت اصلی طراحی مارلین و اچ‌تی‌سی ۱۰ به حسگر اثر انگشت آن‌ها باز می‌گردد. حسگر مارلین در پشت آن قرار دارد، در حالی که حسگر اچ‌تی‌سی ۱۰ در دکمه‌ی هوم آن جاسازی شده است. در تصویر بالا می‌توان وجود بخش مربوط به فوکوس خودکار لیزری را در سمت راست دوربین و زیر فلش تشخیص داد. خوشبختانه مارلین بر‌خلاف سیل‌فیش از آن بخش پنجره مانند و مشکی در پشت خود بهره نمی‌برد، چرا که به اعتقاد برخی کاربران، وجود این بخش از زیبایی دستگاه می‌کاهد.

توجه داشته باشید که تصویر منتشر شده، رسمی نیست و تنها یک تصویر رندر است. بنابراین تنها یک دید کلی در مورد طراحی دستگاه به ما می‌دهد. وبسایت TechDroider مدعی است که دقت این تصویر در نشان دادن طراحی مارلین، بیش از ۹۰ درصد است. هنوز این احتمال وجود دارد که شاهد عرضه‌ی دستگاهی با طراحی متفاوت باشیم، اگرچه این احتمال خیلی زیاد نیست.

نسخه‌ی نهایی و مخصوص توسعه‌دهندگان پیش‌نمایش اندروید ۷ نوقا نیز به تازگی منتشر شده و در اختیار عموم قرار گرفته است. بنابراین نکسوس‌های جدید اچ‌تی‌سی و گوگل نیز همانند تمامی نکسوس‌های پیشین، به جدیدترین نسخه‌ی اندروید مجهز خواهند شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات