مدیران سایانوژن بر تعهد خود نسبت به سایانوژن‌ مود تاکید کردند

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیران کمپانی سایانوژن با تکذیب شایعات مربوط به تمرکز این کمپانی روی اپ‌ها و رها کردن پروژه‌ی سایانوژن‌مود، بر تعهد خود نسبت به این سیستم عامل تاکید کردند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اخیرا خبرهایی پیرامون کمپانی سایانوژن از وضعیت بد آن حکایت دارند، به طوری که گفته می‌شود این کمپانی در حال تعدیل ۲۰ درصد از نیروی کار خود است. اما شایعه‌ای نیز به همراه این خبر منتشر شده است که بر اساس آن طیف وسیعی از تعدیل نیروی صورت گرفته، در تیم منبع باز مسئول پروژه‌ی سایانوژن‌مود بوده است. بر همین اساس گمانه‌زنی‌هایی در خصوص احتمال تمرکز سایانوژن روی اپلیکیشن‌ها به جای سیستم‌عامل، صورت گرفته بود.

با این حال، کرت مک‌مستر، مدیرعامل کمپانی سایانوژن و استیو کاندیک، بنیانگذار سیانوژن‌مود با رد این شایعه، بر تعهد خود نسبت به سیستم عامل سایانوژن‌مود تاکید کردند. مک‌مستر در واکنش به شایعات اخیر توئیتی را با این مضمون منتشر کرده است:

سایانوژن روی اپ‌ها تمرکز نخواهد کرد. ما یک شرکت متمرکز بر سیستم‌های عامل هستیم و ماموریت ما در جهت ایجاد اندروید باز، پابرجا است.

کاندیک نیز پستی را در بلاگ رسمی سایانوژن‌مود منتشر کرده است، بنابراین محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توئیتر شامل حال او نبوده است. کاندیک با بیان اینکه راه‌اندازی یک کسب و کار مخاطرات زیادی را با خود به همراه دارد، تعدیل‌های صورت گرفته را با هدف بهبود مسیر حرکت کمپانی دانست. او صراحتا گفت، "سایانوژن‌مود چیزی است که کار می‌کند" و اینکه مشارکت عمومی حاصل از پروژه‌ی سایانوژن‌مود را دوست دارد. وی تصریح کرد که سایانوژن روی اپ‌ها متمرکز نخواهد شد و اطمینان داد که به زودی اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات