مدیر نمایشگاه سبیت آلمان از حضور شرکت‌ ها و خبرنگاران ایرانی استقبال کرد

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از مدیران نمایشگاه سبیت آلمان در نشست خبری خود در ایران از حضور شرکت‌ها و خبرنگاران ایران در نمایشگاه CeBIT استقبال و اعلام کرد که نمایشگاه سبیت بزرگترین نمایشگاه B2B صنعت فناوری اطلاعات دنیا است و بر خلاف دیگر رویدادهای تخصصی از لحاظ سیاسی اهمیت دارد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

مارتینا لوبون یکی از مدیران نمایشگاه سبیت آلمان با حضور در تهران برای رایزنی با شرکت‌ها و فعالان ICT ایران، در نشست مشترک با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شرکت کرد.

لوبون در این نشست خبری ضمن اشاره به بازدید ۲۰۰ هزار بازدیدکننده‌ی تخصصی از سراسر دنیا در نمایشگاه سبیت هانوفر آلمان اعلام کرد: «نمایشگاه سبیت آلمان با حضور  ۳هزار غرفه برگزار می‌شود که این غرفه‌ها متعلق به شرکت‌ها و استارتاپ‌های بیش از ۷۰ کشور دنیا است.»

این مدیر نمایشگاه سبیت ادامه داد: «بازدیدکنندگان سبیت مدیران شرکت‌ها، تاجران، فعالان کسب و کار، مدیران و مهندسان فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیاسیون و خبرنگاران هستند و عموم مردم نمی‌توانند از این نمایشگاه‌ بازدید کنند. به همین خاطر این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه B2B (کسب‌وکار با کسب‌وکار) صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات دنیا است.»

لوبون افزود: «این رویداد علاوه بر بخش نمایشگاهی، کنفرانس‌ها و نشست‌های علمی و همچنین مذاکرات شرکت‌های مختلف را نیز شامل می‌شود. نکته‌ی بارز سبیت بر خلاف نمایشگاه‌های ICT و تخصصی فناوری، اهمیت سیاسی و فعالیت سیاسیون در این نمایشگاه است. هر سال نخست وزیر کشورهای شریکِ نمایشگاه از سبیت بازدید می‌کنند که در این میان به بازدید آنجلا مرکل صدراعظم آلمان از این نمایشگاه اشاره کرد.»

لوبون در پاسخ به سئوال خبرنگار زومیت در مورد رقابت CeBIT با نمایشگاه IFA که در برلین برگزار می‌شود و جایگاه این نمایشگاه در اروپا گفت:‌ «نمایشگاه سبیت یک نمایشگاه تخصصی برای ارتباط B2B (کسب‌وکار با کسب‌وکار) است در حالی که IFA مربوط به موبایل، لوازم دیجیتال مصرفی و لوازم الکترونیکی خانگی است. به همین علت IFA در ماه سپتامبر و پیش از آغاز فصل آخر سال میلادی انجام می‌شود تا سفارشات کشور آلمان برای کریسمس و آغاز سال نوی میلادی انجام شود و این محصولات تأمین شود.»

او ادامه داد: «نمایشگاه سبیت در اروپا و دنیا به عنوان بزرگترین نمایشگاه B2B صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته می‌شود و بازدید ۲۰۰ هزار مدیر و متخصص این صنعت از سبیت نشان‌دهنده‌ی بزرگ بودن این نمایشگاه است.»

این مدیر نمایشگاه سبیت آلمان به سوال دیگر خبرنگار زومیت پیرامون احتمال برگزاری نمایشگاه سبیت در ایران با توجه به برگزاری در ترکیه و دیگر کشورها پاسخ داد: «نمایشگاه سبیت در ترکیه، بنگلور هند و سیدنی استرالیا برگزار می‌شود اما هیچ برنامه‌ی قطعی برای برگزاری در ایران وجود ندارد اما شاید در سال‌های بعد این نمایشگاه در ایران نیز برگزار شود.»

لوبون از حضور شرکت‌ها و خبرنگاران ایرانی استقبال کرد و از آنها خواست که زودتر برای حضور در این نمایشگاه در سایت سبیت ثبت‌نام کنند.

نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ با تکیه بر d-economy (اقتصاد دیجیتالی) و حضور dronها (پهپادها) در ماه مارس ۲۰۱۷ برگزار می‌شود. شهر هانوفر میزبان این رویداد بزرگ جهانی است.

نارینه‌ آزلبار مدیرعامل فوژان راهبران به عنوان نماینده نمایشگاه‌های هانوفر و کلن در ایران گفت: «از ایرانیان علاقه‌مند در خواست می‌شود برای حضور در این نمایشگاه و دریافت ویزا حداقل ۳ ماه قبل از برگزاری این نمایشگاه با حضور در سفارت آلمان اقدام کنند. شرکت فوژان و نمایشگاه سبیت برای دریافت ویزا نهایت همکاری را با ایرانیان خواهند داشت ولی باید توجه داشت تصمیم‌گیری نهایی صدور روایدید به عهده‌ی سفارت آلمان است.»

آزلبار از شرکت‌های علاقه‌مند برای حضور یا بازدید در نمایشگاه سبیت خواست زودتر برای این کار اقدام کنند تا موفق به طی امور اداری در زمان مورد نظر بشوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات