تصاویر لومیا 2020 تبلتی که هرگز تولید نشد

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌ها پیش، شایعاتی مبنی بر ارائه‌ی تبلتی به نام نوکیا لومیا ۲۰۲۰ توسط مایکروسافت وجود داشت. اگرچه این تبلت هرگز به مرحله‌ی تولید انبوه نرسید، اما امروز می‌توانیم تصاویری از نمونه‌های اولیه‌ی آن را ببینم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

چند سال پیش یعنی در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴، گوشی‌های ویندوزی دارای تنوع بسیاری بوده و هر چند وقت یکبار شاهد رونمایی از یک مدل لومیا بودیم. در آن دوره گاهی اتفاق می‌افتاد که مشخصات و تصاویر مدلی که نوکیا ساخت‌ آن را به پایان رسانده بود افشا شده و در اینترنت منتشر می‌شد، اما خود آن مدل هرگز به بازار نمی‌آمد. از جمله این محصولات می‌توان به گوشی نوکیا مک‌لارن و تبلت لومیا ۲۰۲۰ اشاره کرد که اطلاعات و تصاویری اندک از هردوی آن‌ها افشا شد. این محصولات اکنون دیگر قدیمی هستند، اما هیچ‌گاه از خاطر طرفدارانشان محو نشده‌اند.

کاربری با نام Nokibar@ در شبکه‌ی اجتماعی چینی بایدو، به تازگی تصویر جالبی منتشر کرده است. در این تصویر قاب پشتی شماری از محصولات لومیا دیده می‌شود، که برخی از آن‌ها هرگز رنگ واقعیت به خود نگرفتند. دستگاه‌هایی همچون نوکیا لومیا ۸۵۰ و نوکیا ایکس‌ال ۲ در این تصویر دیده می‌شوند. اما مهم‌ترین دستگاهی که در این تصویر دیده می‌شود، تبلتی است که با رنگ سبز نئونی خودنمایی می‌کند. این همان لومیا ۲۰۲۰ است.

Nokia Lumia 2020

نخستین اطلاعات در مورد این دستگاه در اواخر سال ۲۰۱۳ منتشر شد. گفته می‌شد که لومیا ۲۰۲۰ از یک صفحه‌نمایش ۸.۳ اینچی و ویندوز RT بهره می‌برد. این تبلت قرار بود با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۰، ۲ گیگابایت رم و شیار سیم‌کارت با پشتیبانی از 4G LTE به بازار عرضه شود. یک دوربین پشتی نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده بود که از لنز کارل زایس و تکنولوژی پیور ویو بهره می‌برد. این مشخصات برای آن زمان کاملا ایده‌آل بودند.

Nokia Lumia 2020

نوکیا قصد داشت این تبلت را در نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۴ و در شهر بارسلون رونمایی کند، اما هنگامی که روز موعود فرار رسید، هیچ خبری از لومیا ۲۰۲۰ نبود. این تبلت دیگر هرگز تولید نخواهد شد، چرا که ویندوز RT، دیگر به تاریخ پیوسته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات