سامسونگ New Gear VR را احتمالا همراه با Note 7 معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش اطلاعاتی مبنی بر ارسال تعدادی Gear VR به هند توسط سامسونگ برای بررسی و آزمایش درز پیدا کرد. حال اطلاعات بیشتری از این محصول فاش شده که حاکی از برچسب قیمت ۹۰ دلاری این هدست است. احتمال می‌رود این دستگاه همراه با گلکسی نوت ۷ روز ۱۲ مرداد رونمایی شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هدست Gear VR همیشه از محبوب‌ترین لوازم جانبی موجود برای گلکسی‌های سامسونگ بوده است، چندی پیش اطلاعاتی منتشر شد که مدل جدید این هدست برای ارزیابی به هند وارد شده است. این دستگاه با توجه به ویژگی‌های خاص Galaxy Note 7 تولید شده و دارای USB نوع C است.

اولین هدست از این خانواده با کد SM-R320 منحصرا برای Galaxy Note 4 تولید شد، سپس هدستی مختص S6 و در حال حاضر هدستی با کد SM-R322 ارائه شده که تعداد کمی از خانواده دستگاه‌های سری Galaxy را پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود هدست جدید سامسونگ با کد SM-R323 و نام New Gear VR به بازار عرضه شود. این هدست که احتمال می‌رود همزمان با گلکسی نوت ۷ رونمایی شود، در آمریکای شمالی با قیمت ۹۰ دلار و در اروپا با قیمت ۹۰ یورو فروخته خواهد شد. این قیمت حدود ۱۰ درصد کمتر از مدل قدیمی این هدست است و حتی می‌توان انتظار داشت با توجه به پیشنهادات جالب از سوی سامسونگ و تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای مدل قبلی، این هدست بعد از مدت کوتاهی با قیمت پایین‌تری فروخته شود. در پیشنهادی جالب، سامسونگ مدل قبلی این محصول را به صورت هدیه برای افرادی در نظر گرفته بود که گوشی Galaxy S7 را پیش خرید می‌کردند.

باید منتظر ماند و دید در مراسم 2 آگوست، سامسونگ چه اطلاعاتی از این محصول به مشتریان ارائه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات