طرح ساعت های هوشمند میزو فاش شد

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز، شرکت Meizu تصویری از چند طراحی ساده‌ی ساعت مچی منتشر کرد که احتمال می‌رود به زودی شاهد معرفی ساعت هوشمند این شرکت باشیم. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

تصاویری که توسط شرکت میزو (Meizu) منتشر شده شامل چندین طراحی ساده از ساعت‌های مچی است.

آخرین باری که خبرهایی در مورد ساعت هوشمند شرکت میزو به گوش رسید، حدود یک سال پیش بود که ساعت هوشمند دایره‌ای شکل این شرکت در نمایشگاه الکترونیک هنگ‌کنگ چین دیده شد. این ساعت به طور رسمی معرفی نشد.

ساعت هوشمند میزو

این ساعت تحت عنوان inWatch Pi، در کنار گوشی هوشمند MX4 میزو عرضه شد.

ساعت هوشمند میزو

در تصاویر تازه‌ای که از ساعت هوشمند میزو در دست است، طرحی از دست‌بند فلزی ساعت که نشان از زنجیر شکل بودن آن دارد و همچنین طرحی از بند چرمی قابل مشاهده است. اگر از نزدیک‌تر نگاه کنید، متوجه خواهید شد که یکی از طراحی‌ها دارای تاج یا پین و دیگری دارای دکمه‌ی فشاری است. به علاوه، طراحی‌هایی با صفحه‌ی مدرج کوچک و بدنه‌ی ضخیم یا نمونه‌هایی که دارای صفحه‌ی مدرج بزرگ و بدنه‌ی نازک هستند هم در تصویر قابل مشاهده است. جای تعجبی ندارد که شرکت میزو نسخه‌های چندگانه‌ای از ساعت هوشمند خود را برای طیف وسیعی از کاربران مختلف مانند افرادی که اندازه‌ی مچ دست آن‌ها با یکدیگر متفاوت است، رونمایی کند. همچنین نمونه‌های کوچک‌تر می‌توانند مشتریان ظریف پسند مانند بانوان را هدف قرار دهند.

در گوشه‌ی بالایی سمت راست این تصویر کلمه‌ی ”Run” و عبارت ”Run Hours” قابل مشاهده است که می‌تواند بیانگر خدماتی مانند گام شمار یا وجود باتری بزرگ برای استفاده‌ی طولانی مدت از ساعت هوشمند باشد. امیدوار هستیم که شرکت میزو جزئیات بیش‌تری را در روزهای آینده منتشر کند.

ساعت هوشمند میزو

چه موارد دیگری را در تصویر می‌بینید؟ آیا شرکت میزو به زودی از ساعت هوشمند خود رونمایی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات