فروش تجهیزات مخابراتی هواوی ۴۰ درصد افزایش یافت

دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در کنار تولید انواع گوشی‌های هوشمند و گجت‌های موبایل، در حوزه‌ی طراحی و تولید و تجهیزات مخابراتی نیز فعال بوده و جزو سه کمپانی برتر این حوزه در دنیا است. چینی‌ها با انتشار گزارشی اعلام کرده‌اند که با افزایش ۴۰ درصدی فروش در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ میلادی روبرو شده‌اند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی هواوی را باید جزو سه برند برتر تولیدکننده‌ی تجهیزات مخابراتی خواند. این کمپانی چینی با انتشار گزارشی اعلام کرده که فروش تجهیزاتش در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی با افزایشی ۴۰ درصدی همراه شده و این کمپانی انتظار دارد تا این روند تا پایان سال جاری میلادی نیز حفظ شود.

اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که مجموع فروش تجهیزات در سال ۶ ماهه‌ی اول ۲۰۱۶ به رقم ۳۶.۸ میلیارد دلار رسیده است. البته حاشیه‌ی سود از ۱۸ به ۱۲ درصد کاهش پیدا کرده است.

بزرگ‌ترین رقبای هواوی را باید اریکسون سوئدی و نوکیا از فنلاند خواند که در یک سال اخیر با تصاحب آلکاتل-لوسنت، بیش از پیش در حوزه‌ی مخابراتی فعال‌تر از پیش شده است.

سابرینا منگ، مدیر ارشد مالی هواوی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما مطمئن هستیم که هواوی در این وضعیت باقی مانده و از این‌‌رو انتظار می‌رود با بالا بودن فروش تا پایان سال جاری میلادی در گزارش نهایی شاهد وضعیت مثبت مالی باشیم. هواوی در سه حوزه‌ای که فعالیت می‌کند، به دلیل حضور در بازار‌های جهانی رشد بسیار خوبی را شاهد بوده است.

منظور منگ از سه حوزه‌ی فعالیت هواوی شامل محصولات الکترونیک مصرفی نظیر گوشی‌های هوشمند، بخش مشتریان اینترپرایز و همچنین تجهیزات مخابراتی است که این کمپانی تولید می‌کند.

هواوی پیش از این اعلام کرده بود که برای سال ۲۰۱۶ مجموع درآمد ۷۵ میلیارد دلاری را تعیین کرده است، حال آنکه به نظر می‌رسد این کمپانی به هدف خود خواهد رسید. سال گذشته هواوی در نیمه‌ی اول سال خبر از افزایش ۳۰ درصدی فروش تجهیزات مخابراتی داده بود.

نظر شما در مورد این کمپانی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات